۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین خرسندامیری; به کم قانع نیستم/ روزانه ۴ ساعت برای تمرین در رفت و آمد هستم
کد خبر: ۳۳۱۲۶۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خرسندامیری; به کم قانع نیستم/ روزانه ۴ ساعت برای تمرین در رفت و آمد هستم

رکورددار پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی گفت: در لیست ورزشکاران برنزی دیده شده بودم، اما رکورد آسیا را شکستم و از جاکارتا با طلا برگشتم.

خرسندامیری; به کم قانع نیستم/ روزانه ۴ ساعت برای تمرین در رفت و آمد هستم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، حسین خرسند امیری، ملی‌پوش تهرانی تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین، با اشاره به کسب مدال طلای پرتاب دیسک در بازی‌های پاراآسیایی، گفت: در لیست ورزشکاران برنزی دیده شده بودم، اما رکورد آسیا را شکستم و از جاکارتا با طلا برگشتم تا بر کلیشه‌ها و نمی‌شودها خط بطلانی بکشم.

وی افزود: از سال ۸۳ در حادثه تصادف دچار ضایعه نخاعی از ناحیه گردن شدم و تا چند سال تصور می‌کردم وضعیت جسمی من بهبود پیدا می‌کند و به شرایط جسمی سابق باز می‌گردم، اما یک روز تصمیم گرفتم از زندگی در گذشته جدا شوم.

خرسند امیری گفت: قبل از معلولیت بدنسازی و کاراته کار می‌کردم، فعالیت رسانه‌ای ورزش معلولین در گذشته کم بود. سال ۹۰ به سختی با ورزش معلولین آشنا شدم، سال ۹۳ در رقابت‌های کشوری شرکت کردم و دنیای ورزش معلولین را جدی‌تر دنبال کردم. سال ۲۰۱۶ در رقابت‌های فزاع موفق به کسب طلا شدم و پس از آن تصمیم گرفتم خودم را برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده کنم.

دارنده نشان طلای پرتاب دیسک جاکارتا تاکید کرد: فاصله محل تمرین من با خانه به گونه‌ای است که روزانه حدود 3 تا 4 ساعت در مسیر رفت و برگشت به سالن‌های بدنسازی و زمین‌های پرتابی هستم. در واقع، بزرگترین حامیان من در ادامه تحصیلات دانشگاهی و فعالیت‌های ورزشی اعضای خانواده‌ام هستند که امیدورام بتوانم جبران محبت آنها را بکنم. از مربی‌ام هرمز صادقی نیز برای تمرینات خوبی که به من داد، سپاسگزارم.

رکورددار پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی تصریح کرد: در مسابقات جاکارتا، موفق شدم علاوه بر کسب مدال طلا با ثبت رکورد ۱۹ متر و ۶۹ سانتی متر، رکورد قبلی آسیا و پاراآسیایی را که ۱۷ متر و ۵۲ سانتی متر بود، ارتقا دهم. آرزوی من رسیدن به سکوهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و برای آن از جان مایه خواهم گذاشت.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان