۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دشان;روش بازی خود را تغییردادیم تا برنده شویم
کد خبر: ۳۳۱۲۶۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دشان;روش بازی خود را تغییردادیم تا برنده شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه گفت:روش بازی خود را تغییردادیم تا برنده بازی با آلمان شدیم.

دشان;روش بازی خود را تغییردادیم تا برنده شویم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، شب گذشته در دیداری مهیج از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، فرانسه به عنوان قهرمان جهان 2 بر یک آلمان را در استادوفرانس شکست داد.

دیدیه دشان بعد از بازی اظهار داشت:در جریان بازی به خصوص زمانی که آلمان از ما جلو افتاد، یکسری تصمیم‌ها گرفتم که بتوانیم دفاع را برابر حریف محکم‌ترکنیم.دفاعی که به قدر کافی استحکام داشته باشد و به فورواردهای ما، اجازه کار بیشتر دهد.

وی افزود:در نیمه اول بعد از آنکه بازی را خوب شروع کردیم، آلمان‌ها نبض بازی را در دست گرفتند.در حالیکه در نیمه دوم، بیشتر ما آنها را تحت فشارگذاشتیم.ما نشان دادیم چه قابلیت‌های داریم.ضمن آنکه اوگو لیوریس، دروازه‌بان ما، چندین مهارتوپ بسیار خوب داشت و تیم را نگه داشت.

مربی که اوایل تابستان سال جاری تیم فرانسه را به مقام قهرمانی جهان رساند، ادامه داد:تیم فرانسه قدرت خود را در بازی گروهی نشان داد.البته تیم آلمان هم خیلی قدرتمند بود و از روزنه‌‌ها مرتب استفاده می‌کرد.سیستم آنها با 3 دفاع میانی برای ما ایجاد مشکل می‌کرد.آنها حتی ضدحملات سریعی می‌زدند.به همین خاطر در ادامه روش خود را تغییردادیم تا توانستیم برنده بازی شویم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان