۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین از حضور در تیم‌های شهرداری خسته‌ام/ فدراسیون تکلیف بدهکاران را مشخص کند
کد خبر: ۳۳۱۲۵۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

از حضور در تیم‌های شهرداری خسته‌ام/ فدراسیون تکلیف بدهکاران را مشخص کند

ملی‌پوش بسکتبال گفت: از حضور در تیم‌های تحت عنوان شهرداری خسته شده‌ام و فدراسیون تکلیف بدهکاران را مشخص کند.

از حضور در تیم‌های شهرداری خسته‌ام/ فدراسیون تکلیف بدهکاران را مشخص کند

آرن داوودی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درمورد پیوستنش به نفت آبادان اظهار داشت: دو سال پیش در این تیم بازی کردم و از شرایط‌شان اطلاع داشتم امسال هم با توجه به پیشنهادی که دادند و وقتی بررسی کردم به این نتیجه رسیدم که یک فصل دیگر در آبادان باشم. خوشبختانه از لحاظ مالی هم برایم خوب بود. هرچند  تعدادمان کم است اما نفرات خوبی داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم. سال گذشته هم که در تبریز بودم ابتدا کسی فکر نمی‌کرد که قهرمان شویم اما با بازی‌های خوب توانستیم این عنوان را کسب کنیم. 

وی گفت: واقعا از حضور در تیم‌های شهرداری دیگر خسته شده بودم. شهرداری زنجان و اراک پول هایمان را ندادند و  سال قبل هم که قهرمان شدیم پول‌مان را شهرداری تبریز این کار را کرد و نمی‌دانم امسال با این شرایط چطور می‌خواهند در لیگ برتر حضور پیدا کنند. حدود 30د رصد از قرارداد بازیکنان را نداند و همه طلبکار هستند این جدا از پاداشی است که برای قهرمانی در نظر گرفته‌اند. فدراسیون باید چاره‌ای برای این کار بیندیشد و اجازه ندهد تیم‌های بدهکار دوباره وارد لیگ شوند. 

ملی‌پوش بسکتبال درمورد اینکه آیا خودتان با مسئولان شهرداری تبریز صحبتی کرده‌اید یا خیر، گفت: در کل تابستان نتوانستم آنها را پیدا کنم اما یک هفته پیش با هوشیار یکی از مسئولان این تیم صحبت کردم به من اعلام کرد یکی دو هفته دیگر منتظر بمانید و با تغییر و تحولاتی که در سازمان ورزش شهرداری صورت می‌گیرد، قراردادها پرداخت خواهد شد امیدوارم به قولی که داده‌اند عمل کنند. 

داوودی تاکید کرد: همه بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند تا تیم قهرمان شود اما اینکه بخواهند قرارداد و پاداشمان را ندهند واقعا از بازی کردن زده می‌شویم. شهرداری اگر بیاید نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا خواهد شد اما با این شرایط چگونه می‌خواهند نماینده ایران باشند. نمی‌دانم چه بگویم. 

این بازیکن اصفهانی درمورد بازگشت ذوب آهن به لیگ برتر گفت: از این اتفاق خیلی خوشحالم، آذری مدیرعامل باشگاه زحمت زیادی کشیده و امیدوارم ذوب آهن موفق باشد. به من هم پیشنهاد دادند اما دیر شده بود و با نفت آبادان صحبت کرده بودم امیدوارم در این فصل نتایج خوبی بگیرند. حضور ذوب آهن کمک زیادی به بسکتبال می‌کند و اعتبار لیگ خواهد بود. 

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان