۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین روحانی; بدون حاشیه و در آرامش تمرین می‌کنیم/می‌خواهیم مثل دوره قبل نتیجه بگیریم
کد خبر: ۳۳۱۲۲۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

روحانی; بدون حاشیه و در آرامش تمرین می‌کنیم/می‌خواهیم مثل دوره قبل نتیجه بگیریم

مربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی مردان از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و تیم بدون حاشیه و در آرامش تمرینات خود را انجام می‌دهد تلاش ما این است که کاراته مثل مسابقات جهانی آلمان و اتریش نتایج خوبی را کسب کند.

روحانی; بدون حاشیه و در آرامش تمرین می‌کنیم/می‌خواهیم مثل دوره قبل نتیجه بگیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، دور جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان مردان و بانوان برای حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا از روز شنبه 28 مهرماه آغاز می‌شود و تا 4 آبان ماه ادامه خواهد داشت. اردوهای تیم ملی مردان و بانوان در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ،‌ در پاسخ به این سؤال که مرحله جدید اردوهای تیم ملی از چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: اردوی تیم ملی روز دوشنبه تمام شد و کاراته‌کاها مؤظفند از روز جمعه وارد اردوها شوند. ما از صبح شنبه اردوهای‌مان را آغاز خواهیم کرد و روزانه مثل روال گذشته دو مرحله تمرین خواهیم داشت. در واقع ما تا اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا دو مرحله دیگر اردو پیش‌رو داریم.

مربی تیم ملی مردان در پاسخ به این سؤال که آیا در این دو مرحله باقی مانده به اعزام نحوه تمرینات تغییر می‌کند یا طبق روال پیش می‌روید، گفت: خدا را شکر طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم مثل همیشه از روز اول تمرینات‌مان به صورت دقیق پیگیری می‌شود و برنامه بدنسازی ما زیر نظر دکتر خواجوی پیگیری می‌شود شرایط بدنسازی ملی‌پوشان هم خوشبختانه ایده‌آل است از لحاظ فنی هرآنچه نیاز بوده را انجام داده‌ایم هرچه تا زمان اعزام به مسابقات نزدیک می‌شود روی نقاط فنی بیشتر کار می‌کنیم. تلاش ما این است در این دو مرحله باقی‌مانده روزی نقطه ضعف و قوت بچه‌ها کار کنیم و طراحی تمرین ما به این صورت است.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: بچه‌ها در مبارزات داخل اردویی تمرین می‌کنند و شرایط خوبی را پیش از اعزام به مادرید داشته باشند شرایط بدنی و روحی و روانی بسیار خوبی را دارند. مرحله آخر ما وصل به اعزام است به همین دلیل این دو مرحله بسیار حساس و پراهمیت است چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ روحی و روانی چون وقتی ما چند ماه تمرین می‌کنیم تا به آمادگی برسیم و این مراحل آخر بسیار مهم است باید مراقب باشیم تا ملی‌پوشان در این روزهای باقیمانده مصدوم نشوند و از نظر روحی و روانی باید آنها را در شرایط بالایی نگه داریم.

روحانی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به اینکه زمان کمی تا اعزام به مسابقات جهانی دارید ملی‌پوشان اجازه حضور در مسابقات سوپرلیگ را دارند یا خیر، گفت: فکر می‌کنم تعدادی از آنها در هفته اول برای تیم و باشگاه خود بازی کردند البته شرایط ما نزدیک به مسابقات است و یک درصد احتمال مصدومیت را در نظر می‌گیریم و به همین دلیل با باشگاه‌ها و تیم‌های آنها هماهنگ می‌کنیم که در هفته‌های آینده آنها در سوپرلیگ بازی نکنند امیدوارم تیم‌ها نیز با ما همکاری کنند تا خدای ناکرده در روزهای وصل به اعزام مصدومیتی برای ملی‌پوشان پیش نیاید.

مربی تیم ملی کاراته در پایان صحبت‌های خود؛ عنوان کرد:‌ خوشبختانه تیم ملی مردان از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و تیم بدون حاشیه  و در آرامش تمرینات خود را انجام می‌دهد تلاش ما این است که کاراته مثل مسابقات جهانی آلمان و اتریش نتایج خوبی را کسب کند. تمام این اتفاقات زمانی رخ می‌دهد که تیم به دور از حاشیه باشد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان