۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کی‌روش; به خاطر ساختمان پک دشمن پیدا کردم/ با فرمایشات رهبر انقلاب تلاش می‌کنیم قهرمان شویم
کد خبر: ۳۳۱۰۴۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کی‌روش; به خاطر ساختمان پک دشمن پیدا کردم/ با فرمایشات رهبر انقلاب تلاش می‌کنیم قهرمان شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به دلیل پایبندی به زمین تمرین تیم ملی و به خاطر ساختمان پک دشمن پیدا کردم.

کی‌روش; به خاطر ساختمان پک دشمن پیدا کردم/ با فرمایشات رهبر انقلاب تلاش می‌کنیم قهرمان شویم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اردو و شرایط بازیکنان گفت: اینجا را به یاد دارم. حدود ۸ سال قبل که با آقای کفاشیان اینجا بودم. آن روز گفتم که باید به آن بهبود ببخشیم زمین تمرین تیم ملی است. 

* به خاطر ساختمان پک دشمن پیدا کردم

وی ادامه داد: امروز بعد از ۸ سال زمین جدید تیم ملی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. امیدوار هستم که مربیان تیم‌های ملی لبخند بزنند چرا که از این زمین در رقابت‌های مختلف می‌توانند استفاده کنند.
همانطور که مطلع هستید پایبند بودن به این زمین و به وجود آوردن ساختمان پک باعث شد تا دشمنانی پیدا کنم.
* قدردانی رهبر از تیم ملی برای ما قوت قلب بود

کی‌روش گفت: همان طور که مقام معظم رهبری از تیم ملی قدردانی کردند که این صحبت ها برای من و بازیکنان تیم ملی قوت قلب بود. فرصتی نشد ایشان را از نزدیک ببینیم اما لازم است مراتب تقدیر خودم و بازیکنانم را از ایشان اعلام کنم.

*با فرمایشات الهام بخش رهبری تلاش می‌کنیم در امارات قهرمان شویم
وی ادامه داد: مطمئنا فرمایشات ایشان برای ما الهام بخش خواهد بود و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده قهرمانی کسب کنیم. نتیجه می‌گیریم با فرمایشات الهام بخش مقام معظم رهبری و صحبت های رئیس جمهوری تلاش می کنیم به موفقیت برسیم و این صحبت ها باید کمک کند همه برای موفقیت قدم رو به جلو برداریم و آماده مسابقات در امارات باشیم. من اعتقاد دارم که با این فرمایشات و کلام‌های الهام بخش، اولویت برای حمایت از تیم ملی انجام می‌شود. از آماده سازی ما حمایت می شود چرا که ۳ ماه با شروع مسابقات فاصله داریم.
* در تلاش هستیم تا قبل از سفر به دبی 3 تیم را برای بازی بیاوریم

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: کارهایی هست که باید انجام دهیم. ۲ فیفا دی در شهریور و مهر را از دست دادیم و تلاش می کنیم در آبان ماه با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا در تهران بازی کنیم. سخت در حال تلاش هستیم که قبل از مسابقات امارات ۳ تیم را به اردو بیاوریم و با آنها بازی کنیم.

ادامه دارد....

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان