۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سلطانی‌فر; امیدوارم شاهد موفقیت پرسپولیس هم باشیم/۲۱ بار در مورد بازنشسته‌ها توضیح دادم!
کد خبر: ۳۳۰۹۹۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سلطانی‌فر; امیدوارم شاهد موفقیت پرسپولیس هم باشیم/۲۱ بار در مورد بازنشسته‌ها توضیح دادم!

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم شاهد موفقیت پرسپولیس باشیم و جام قهرمانی را کسب کنیم.

سلطانی‌فر; امیدوارم شاهد موفقیت پرسپولیس هم باشیم/۲۱ بار در مورد بازنشسته‌ها توضیح دادم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات ورزشی گفت:موفقیت‌ها و پیروزی‌هایی را در سال 97 داشتیم و آخرین آن کاروان پاراآسیایی است که این روزها همه مردم شاهد هستند قهرمانی‌های تاریخی و رکورد جالب به دست آوردند. این هفته کاروان پاراآسیایی ما پس از اینکه در گوانگجو در سال 2018 با 80 مدال چهارم شدند و در اینچئون با 37 طلا و مجموع 120 مدال باز هم چهارم شدند در جاکارتا با 51 طلا و 137 مدال مجموع، یک نتیجه استثنایی، تاریخی و منحصربه فرد را کسب کردند و در رتبه سوم قرار گرفتند. این عنوان را به همه ایرانیان که تپش قلبشان برای بزرگی ایران است، تبریک می‌گویم.

وی افزود: در ادامه سال به امید خدا شاهد پیروزی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم و بعد از سالها بتوانیم جام قهرمانی باشگاه‌های آسیایی را کسب کنیم. در پایان این ماه مسابقات جهانی کشتی را داریم که امیدواریم کشتی‌گیران بدرخشند. در نهایت اینکه بتوانیم در جام ملت‌های آسیا دی‌ماه در امارات بعد از چند دهه قهرمان آسیا شویم و به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم.

وزیر ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید هیات مدیره استقلال 2 بازنشسته دارد، آیا قانون شامل حال این افراد هم می شود، اظهار داشت: 21 بار در این باره توضیح داده‌ام!

سلطانی‌فر همچنین درباره نمایشگاه تجهیزات ورزشی، خاطرنشان کرد: امسال، سال حمایت از تولید داخلی و ملی را داریم. تمرکز ما این است از زوایای مختلف به تولید کالای ورزشی داخل کمک شود و تیم‌های ملی هم بتوانند از امکانات داخلی استفاده کنند.

وزیر ورزش ادامه داد: با وجود اینکه برای بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی از کمپانی‌های خوب خارجی برای تامین لباس پیشنهاد داشتیم اما از تولیدات داخلی استفاده کردیم. سیاست کلی دولت و ما این است به هر شکل ممکن حمایت کنیم تا تولیدکنندگان داخلی رشد کنند، کارهای خود را توسعه دهند و علاوه بر بازارهای داخلی در امر صادرات هم موفق شوند. هر چند می‌دانیم تعدادی از شرکت‌هایی که تولیدکننده داخلی کالای ورزشی هستند به ‌ده‌ها کشور خارجی هم صادرات دارند. امیدواریم سیستم بانکی هم به تولیدکنندگان کمک کند.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان