۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷۵۰۰ حلقه لاستیک در قزوین توزیع شد
کد خبر: ۳۳۰۹۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۱ ساعت: ۱۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت و معدن استان:

۷۵۰۰ حلقه لاستیک در قزوین توزیع شد

رئیس سازمان صنعت و معدن استان قزوین گفت: ۲۰۰ هزار حلقه لاستیک وارد کشور شد که از این میزان ۷۵۰۰ حلقه لاستیک در استان توزیع شده است.

۷۵۰۰ حلقه لاستیک در قزوین توزیع شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جلسه ستاد تنظیم بازار استان پیش از ظهر امروز(شنبه) به ریاست زاهدی استاندار قزوین، حجت الاسلام کرمی، سرپرست دادستانی، پرزحمت رئیس سازمان صمت و مدیران استانی در محل سالن جلسات استانداری در حال برگزاری است.

پرزحمت در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کشور اظهار کرد: تا پایان شهریورماه 30 میلیارد دلار ثبت سفارش در کشور صورت گرفته که عمده آن شامل 25 قلم کالای اساسی و دارو است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان در ادامه جلسه از اقدامات صورت گرفته در جهت تنظیم بازار استان اذعان کرد: تا به امروز 75000 بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که منجر به تشکیل 4300 پرونده تخلفاتی شده است.

وی ادامه داد: سامانه انبارها از ابتدای شهریورماه تکمیل شده و تحت کنترل است.

این مسئول بیان کرد: 750 مورد بازرسی از انبارها توسط ستاد استانی احتکار و اختفاء به کمک دستگاه‌های نظارتی و امنیتی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: 200 هزار حلقه لاستیک وارد کشور شد که از این میزان 7500 حلقه لاستیک در استان توزیع شده است.

پرزحمت ابراز کرد: در تامین لاستیک خودروهای سبک مشکلی در استان وجود ندارد اما برای رفع مشکل لاستیک‌های سنگین در بازار 1200 حلقه لاستیک هفته گذشته در بازار توزیع شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان