۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین انتخابی تیم ملی کاراته می‌توانست عادلانه تر برگزار شود/هنوزم بهترین نماینده ۶۷ کیلوگرم دنیا هستم
کد خبر: ۳۳۰۹۴۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

انتخابی تیم ملی کاراته می‌توانست عادلانه تر برگزار شود/هنوزم بهترین نماینده ۶۷ کیلوگرم دنیا هستم

نایب قهرمان مسابقات جهانی کاراته گفت: مسئولان فدراسیون کاراته می‌توانستند انتخابی تیم ملی در وزن ۶۷ کیلوگرم را عادلانه‌تر برگزار کنند.

انتخابی تیم ملی کاراته می‌توانست عادلانه تر برگزار شود/هنوزم بهترین نماینده ۶۷ کیلوگرم دنیا هستم

سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در پاسخ به این سؤال که چرا در انتخابی تیم ملی حضور نداشتید، گفت: چند ماه قبل با مسئولان فدراسیون هماهنگ کرده بودم که در مسابقات لیگ جهانی آلمان می‌خواهم شرکت کنم اصلاً قرار نبود در آن مقطع تیم ملی کاراته ایران هم در این مسابقات حضور پیدا کند اما لحظه آخر بچه‌های تیم ملی در لیگ جهانی کاراته‌وان آلمان حضور پیدا کردند. بنده به خاطر خستگی در مسابقات و طول مسیر نتوانستیم در انتخابی‌‌ها شرکت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما خستگی حضور در مسابقات را با مسئولان فدراسیون در میان گذاشتید یا خیر، گفت: بعد از حضور در مسابقات لیگ جهانی آلمان پنج‌شنبه به ایران رسیدیم و بلافاصله مسئولان فدراسیون اعلام کردند شنبه انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود. من در رژیم غذایی بودم و متأسفانه مریض هم شده بودم تمام این شرایط را به مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی در میان گذاشتم اما با این موضوع موافقت نشد. هیچ جای دنیا یک بازیکن دو روز بعد از یک مسابقه سنگین نمی‌تواند در انتخابی‌ها شرکت کند حداقل دو هفته او باید فرصت داشته باشد تا بتواند ریکاوری کند. به هر حال ما هم خیلی عجله نداشتیم تا بخواهیم ترکیب تیم ملی را مشخص کنیم و در واقع فرصت کافی وجود داشت.

نایب قهرمان مسابقات جهانی کاراته در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: برای رسیدن به تهران و حضور در انتخابی از اروپا به امارات آمده‌ام و ۱۲ ساعت پرواز من تأخیر داشت. پس از رسیدن من خواهش کردم تا انتخابی وزن ۶۷ کیلوگرم با تأخیر برگزار شود اما مسئولان فدراسیون قبول نکردند و آنها اعلام کردند زمان کمی باقی مانده و هرچه زودتر باید اسامی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا را اعلام کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما انتخابی تیم ملی به این شکل عادلانه بود یا خیر، گفت: به اعتقاد من مسئولان فدراسیون می‌توانستند انتخابی تیم ملی در وزن ۶۷ کیلوگرم را عادلانه‌تر برگزار کنند. من این توقع را داشتم که انتخابی‌ها عادلانه‌تر برگزار شود به هر حال نشد و من هم امیدوارم تیم ملی در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب کند. تمام نفرات حاضر در تیم ملی از دوستان ما هستند هرچند که من خودم را همچنان یکی از بهترین‌های ۶۷ کیلوگرم دنیا می‌دانم. تمام نفرات برتر در این وزن در تورنمنت‌های مختلف دنیا را شکست داده‌ام.تصمیم دارم آذرماه در مسابقات کسب سهمیه المپیک که به میزبانی چین و پس از آن فرانسه برگزار می‌شود شرکت کنم. حضور در این رقابت‌ها تاثیر بسیار زیادی در کسب امتیاز المپیک دارد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان