۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین محمدیان; مدالم را به شهدای حادثه تروریستی اهواز تقدیم می کنم/ بهترین رکورد ورزشی ام را ثبت کردم
کد خبر: ۳۳۰۷۶۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

محمدیان; مدالم را به شهدای حادثه تروریستی اهواز تقدیم می کنم/ بهترین رکورد ورزشی ام را ثبت کردم

قهرمان پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: من و مربی ام خیلی زحمت کشیدیم و این مدال را به شهدای حادثه تروریستی اهواز و شهید هادی الماسیان که همشهریم بود، تقدیم می کنم.

محمدیان; مدالم را به شهدای حادثه تروریستی اهواز تقدیم می کنم/ بهترین رکورد ورزشی ام را ثبت کردم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صبح قزوین از جاکارتا، سجاد محمدیان درباره کسب مدال طلای پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: رقابت خوبی را داشتم و فقط کمی شرایط شرجی آب و هوایی جاکارتا اذیتم کرد، اما خدا را شکر توانستیم بر شرایط جوی غلبه کرده و بهترین رکورد دوران ورزشی ام را اینجا به ثبت برسانم.

وی که در پرتاب وزنه کلاس F42 با پرتاب ۱۵ متر و ۲۷ سانتیمتر رکورد آسیا را ارتقاء داد، اظهار داشت: رکورد بازی های پاراآسیایی متعلق به من بود که در اینچئون کره جنوبی ۱۳ متر و ۸۶ سانتیمتر به ثبت رسانده بودم و با زحمات مربی عزیزم اینجا توانستم حدود یک متر و ۵۰ سانتیمتر ارتقاء دهم.

ملی پوش کشورمان این رقابت ها را استارتی برای رقابت های جهانی امارات و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دانست و گفت: در کلاسی که من فعالیت می کنم فقط ماده پرتاب وزنه برگزار شد و در پرتاب دیسک هم که تمرین کرده بودم مسابقات برگزار نشد. سهمیه بازی ها پارالمپیک توکیو در رقابت های جهانی امارات توزیع می شود و من قصد دارم در این مسابقات سهمیه پارالمپیک را کسب کنم.

وی با بیان این مطلب که سختی های زیادی کشیده است، اظهار داشت:  سختی های زیادی کشیده ام، اما با برنامه ریزی های خوب فدراسیون و برگزاری اردوهای غیر متمرکز و حمایت های مالی توانستم مزد زحمات فدرسیون و  مربی ام را بدهم. من و مربی ام خیلی زحمت کشیدیم و این مدال را به شهدای حادثه تروریستی اهواز و شهید هادی الماسیان که همشهریم بود، تقدیم می کنم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان