۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سازمان هلال احمر قزوین عضویت عامل خونگیری از دانش‌آموزان را تکذیب کرد
کد خبر: ۳۳۰۷۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۹ ساعت: ۱۵:۱۱ ↗ لینک کوتاه

با صدور اطلاعیه‌ای؛

سازمان هلال احمر قزوین عضویت عامل خونگیری از دانش‌آموزان را تکذیب کرد

فرد ناشناسي كه در پوشش هلال احمر مبادرت به آزمايش قند خون از مدرسه اي دخترانه در تاكستان كرده است،هیچگونه عضويتی در هلال احمر ندارد.

سازمان هلال احمر قزوین عضویت عامل خونگیری از دانش‌آموزان را تکذیب کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ طی روز گذشته خبری مبنی بر حضور فرد ناشناسی در یکی از مدارس تاکستان منتشر شد، این فرد به علت نامعلومی اقدام به خونگیری از 40 دانش آموز تاکستانی کرد، وی خود را عضو هلال احمر معرفی کرده بود و با ارائه کارت جعلی اقدام به انجام آزمایش از دانش‌آموزان کرد که پس از شناسایی دستگیر شد.

در این راستا سازمان هلال احمر استان قزوین با انتشار اطلاعیه ای در خصوص فرد ناشناسي كه در پوشش هلال احمر مبادرت به آزمايش قند خون از مدرسه اي دخترانه در تاكستان كرده است، هرگونه عضويت اين فرد را در هلال احمر تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
به‌دنبال درج خبر آزمايش قند خون توسط فردي از مدرسه اي دخترانه در تاکستان در برخی خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مجازی مبنی بر اينكه فرد مورد نظر هلال احمري بوده و در پوشش نيروي هلال احمر اقدام به اين عمل كرده این موضوع با دستور مدیرعامل جمعيت هلال احمر استان قزوين مورد بررسي قرارگرفت و طبق بررسي‌هاي به عمل آمده فرد مورد نظر هیچ‌گونه رابطه کاری و عضویتی در جمعیت هلال احمر نداشته و هیچگونه مدرک و یا مجوزی مبنی بر ارتباط کاری با جمعیت هلال احمر ارائه نکرده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ اين فرد كاملاً خودسرانه اقدام به پوشیدن لباس هلال احمر کرده و جمعیت هلال احمر استان قزوین پس از اطلاع اين موضوع اقدام به شكايت از فرد مورد نظر در مراجع ذيصلاح كرده است.

این اطلاعیه در پایان تاکید می‌کند: نيروهاي هلال احمر براي مراجعه به مدارس با آموزش و پروش حتماً مکاتبه کرده و با تأیید آموزش و پرورش با رعایت تفکیک جنسیتی اقدام به اعزام نیروهای هلال احمری به مدارس می‌نمایند و در ضمن نیروهای هلال احمر ملزم به ارائه معرفی نامه معتبر از این جمعیت هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان