۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ظریف; امروز یکی از بهترین روزهای زندگی ورزشی‌ام شد/ از فردای بازگشت به ایران برای مدال پارالمپیک تلاش می‌کنم
کد خبر: ۳۳۰۷۰۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ظریف; امروز یکی از بهترین روزهای زندگی ورزشی‌ام شد/ از فردای بازگشت به ایران برای مدال پارالمپیک تلاش می‌کنم

مرد طلایی پارادوومیدانی ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ از امروز به عنوان بهترین روز زندگی ورزشی خود یاد کرد.

ظریف; امروز یکی از بهترین روزهای زندگی ورزشی‌ام شد/ از فردای بازگشت به ایران برای مدال پارالمپیک تلاش می‌کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صبح قزوین از جاکارتا، امید ظریف صنایع پس از دستیابی به مدال طلای ماده دوی 400 متر کلاس T13 بازی‌های پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از کسب 2 مدال برنز در مواد 100 و 200 متر امروز به مدال طلای ماده 400 متر رسیدم. خدا را شاکرم که امروز شد یکی از بهترین روزهای زندگی ورزشی‌ام.

وی در ادامه افزود: این مدال طلا را تقدیم می‌کنم به تمام ملت ایران به ویژه همسر عزیزم که برای من کم نگذاشت و باعث شد تا به اینجا برسم.

عضو تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان کشورمان همچنین یادآور شد: امسال سال سختی برای من بود و خوشحالم با تمام سختی‌ها و درک خانواده‌ام توانستم به مدال طلایی که همیشه می‌گفتم دست پیدا کنم.

ظریف با اشاره به برنامه‌های آینده‌اش گفت: برنامه بعدی من مسابقات جهانی امارات است که می‌خواهم در ماده پرش طول رقابت کنم. برنامه من 2 ساله است و از فردای روزی که به ایران برگردم برای کسب مدال پارالمپیک توکیو در ماده پرش طول تلاش خواهم کرد.

وی در پایان گفت: در اینجا باید از جناب هادی‌زاده که این فرصت را به من داد تا خودم را نشان دهم و ارنج خوبی برای تیم ما داشت، تشکر کنم. همچنین از آقای خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک که من اعتماد کردند و مسئولان ورزش استان صبح قزوین تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان