۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین غفوری; بولیوی شبیه آسیایی‌ها است/یک فیفادی را از دست دادیم
کد خبر: ۳۳۰۴۲۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

غفوری; بولیوی شبیه آسیایی‌ها است/یک فیفادی را از دست دادیم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی دوستانه با بولیوی خوب است و سبک بازی این تیم شبیه خیلی از تیم های آسیایی است.

غفوری; بولیوی شبیه آسیایی‌ها است/یک فیفادی را از دست دادیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، وریا غفوری بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم و نسبت به روزهای قبل بهترم. الان وضعیت تیم بهتر شده و تیم کامل شده است. تمرینات خوبی داریم و با بازی خوب دوستانه اردو را تمام می کنیم. 

* متاسفانه یک فیفادی را از دست دادیم

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از فیفا دی ها را از دست دادیم اما بازی با بولیوی به ما کمک زیادی خواهد کرد تا هر چه بیشتر کنار هم باشیم و با هم بازی کنیم. قطعا با شرایط خوبی آماده حضور در جام ملت‌های آسیا خواهیم شد و تا آن زمان به آمادگی کامل می‌رسیم.

*بولیوی شبیه آسیایی‌ها است
غفوری در خصوص تیم بولیوی هم افزود: بازی با این تیم می‌تواند به ما کمک زیادی کند. به هر حال فوتبال این تیم تا حدی به تیم‌های آسیای شبیه است. بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود تا بازیکنان بیشتر در کنار هم بازی کنند هنوز فرصت هست و امیدوارم تا جام ملت‌های آسیا به شرایط خوبی برسیم.


* همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم

بازیکن تیم ملی خصوص اینکه چقدر امیدوار است تا در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد اظهار داشت: من همه تلاشم را می‌کنم تا در تمرینات خودم را نشان دهم. همه تلاشم را می‌کنم تا نظر مربیان تیم ملی را نسبت به خودم جلب کنم.
انتهای پیام/ر
 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان