۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین شیخ احمد; اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها مشکلی ایجاد نمی کند
کد خبر: ۳۳۰۱۶۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شیخ احمد; اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها مشکلی ایجاد نمی کند

رئیس شورای المپیک آسیا نظرش را درمورد اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها اعلام کرد.

شیخ احمد; اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها مشکلی ایجاد نمی کند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه بازی‌های المپیک جوانان بوینس‌آیرس با رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس کمیته‌های ملی المپیک دنیا دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار که در هتل محل اقامت مقامات برگزار شد شیخ احمد الفهد الصباح از حضور فعال دکتر صالحی امیری در مناسبات و تعاملات بین المللی ورزشی تقدیر و‌ تشکر کرد و گفت؛ گزارش دیدار شما با رییس اتحادیه جهانی کشتی، رئیس کمیته بین المللی المپیک و معاونینش و همچنین پیگیری دیدار باخ با حسن روحانی به دستم رسید که بابت این فعالیت‌های مثبت و آینده ساز شخصا از شما تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: باید اعلام کنم که همین نشست‌هاست که پایه بسیاری از مناسبات سازنده و توسعه ای را در ورزش دنیا شکل می‌دهد. این را هم بدانید که OCA ، ANOC و شخص بنده قدرتمند‌تر از قبل در کنار شما و ورزش ایران بعنوان یک حامی جدی خواهد بود.

صالحی‌امیری نیز ضمن تقدیر و تشکر از شیخ احمد بمناسبت برپایی این نشست، خواستار حفظ شرایط موجود و افزایش کرسی‌های ایران در شورای المپیک آسیا شد که شیخ در این زمینه قول مساعد و هماهنگی مجموعه شورا را اعلام داشت.
در ادامه نشست شیخ احمد از قبولی و موافقت میزبانی نشست بزرگ هیات اجرایی شورای المپیک آسیا OCA توسط ایران در یکی از شهرهای کیش یا اصفهان خبر داد که زمان آن بعد از برپایی انتخابات OCA و با عنوان اولین نشست هیات اجرایی باشد.

بحث پایانی این نشست نیز موضوع قانون منع بکارگیری بازنشتگان و کناره‌گیری برخی روسای فدراسیون‌ها بود که بعد از گزارش دکتر صالحی امیری شیخ احمد در این زمینه تاکید کرد با توجه به پارلمانی بودن این تصمیم، اگر در انتخاب رئیس جدید مراحل قانونی نهادهای بین‌المللی ورزش رعایت و فرد جدید در سیستم کاملاً دموکراتیک و توسط مجمع عمومی فدراسیون به عنوان بالاترین نهاد صورت گیرد مشکل خاصی نخواهد داشت.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان