۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شجاعی;مسئولان به جای حرف زدن عمل کنند/یک روز فیفادی را از دست دادیم
کد خبر: ۳۳۰۰۳۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شجاعی;مسئولان به جای حرف زدن عمل کنند/یک روز فیفادی را از دست دادیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: توپ و زمین تمرین مهم است اما بازی‌های دوستانه خیلی می‌تواند به تیم کمک کند.

شجاعی;مسئولان به جای حرف زدن عمل کنند/یک روز فیفادی را از دست دادیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ،مسعود شجاعی در جمع خبرنگاران در حاشیه تمرین تیم ملی گفت:اولین روز است که می خواهم تمرین کنم. بچه ها قرار است تا چند روز آینده اضافه بشوند تمرینات منظمی داریم.

شجاعی در ادامه گفت: فکر می‌کنم ما همیشه زمان را از دست می‌دهیم. در زمان فیفادی بیشتر تیم‌ها دو بازی دوستانه انجام می‌دهند و ما همچنان این مشکل را داریم و یک بازی را از دست می‌دهیم و امیدوارم این شرایط بهتر شود البته ما به این مشکل عادت کرده‌ایم و در اردوی قبلی هم گفتم که به راحتی بسیاری از بازی‌های دوستانه را از دست می‌دهیم و با این شرایط آماده مسابقات خواهیم شد.

وی  در ادامه درباره اینکه توقع از تیم ملی ایران بالا رفته است، گفت: همیشه توقع از تیم ملی بالا بوده است . با توجه به عملکرد خوب تیم ملی در تورنمنت‌های مختلف و جام جهانی انتظار از تیم ملی بیشتر از گذشته شده است اما انتظار ما این است که حداقل استانداردهای لازم را برای تیم ملی فراهم کنند. توپ و زمین تمرین مهم است اما بازی‌های دوستانه خیلی می‌تواند به تیم کمک کند اما ما همچنان با این معضل روبرو هستیم. اگر قرار است موفق باشیم همه باید دست در دست دهیم الان مسئولین به جای حرف زدن باید عمل کنند و شرایط خوبی برای تیم ملی مهیا کنند تا بتوانیم در جام ملت‌ها موفق ظاهر شویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران  در خصوص اینکه آیا به تیم ملی امیدوار هستی یا خیر گفت: ما همیشه امیدوار بوده و هستیم. در جام جهانی هیچ کس فکر نمی‌کرد موفق باشیم. تلاش کردیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. به هر حال بعد از بازی‌های گروهی تیم‌هایی که به مرحله بعد در جام ملت‌های آسیا صعود می‌کنند آسان نیستند. با حداکثر بازی تدارکاتی و امکانات خوبی به مصاف ما خواهند آمد. من احساس می‌کنم وطن‌دوستی بازیکنان مهم است اما از همه مهمتر امکانات است که باید فراهم شود تا بتوانیم با شرایط خوب در این مسابقات ظاهر شویم.

انتهای پیام/ا

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان