۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین انهدام بزرگترین باند کلاهبرداری اینترنتی در قزوین
کد خبر: ۳۲۹۷۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۴ ساعت: ۱۰:۱۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

انهدام بزرگترین باند کلاهبرداری اینترنتی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به همت پلیس استان، باندی در استان کشف شد که بیش از ۲۴۰ مورد کلاهبرداری اینترنتی داشتند و عمده این مشکلات بی توجهی به هشدارهای پلیس است.

انهدام بزرگترین باند کلاهبرداری اینترنتی در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح روز(شنبه) با حضور زاهدی استاندار قزوین، آیت الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، رئیس کل دادگستری، سرپرست دادستان و خانواده شهدا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد.

سردار مهدی محمودی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هرساله براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه این هفته را گرامی می‌داریم.

وی عنوان کرد: امنیت به تنهایی ایجاد نمی‌شود امنیت یک محصول اجتماعی است که نیاز است همه در کنار متولیان که نیروی انتظامی بعنوان اصلی ترین رکن است، کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: شعار این هفته پلیس مقتدر امین مردم است و در طول این هفته برنامه‌های خاصی با محوریت شعاری خاص اجرا می شود که رویکرد ارزشی، تخصصی، مردمی و اجتماعی دارد.

وی با اشاره به اقدامات و شرایط یکسال گذسته در شش ماهه اول سال جاری در راستای مبارزه با جرایم عنوان کرد: به لحاظ فراوانی تعداد وقوعات جرایم در کشور در رتبه ۲۳ کشور، فراوانی تعداد نزاع و درگیری رتبه سه کشور، تعداد وقوع تصادفات رتبه ۳۲ کشور، را دارا می باشیم.

تردد 157 میلیون خودرو در محورهای استان  
این مسئول اذعان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین بیش از ۶۶۰کیلومتر انواع بزرگراه‌ها و آزادراهها را دارا بوده و شاهراه 8 استان کشور می باشد و با توجه به حجم تردد در محورهای استان، ۱۵۷ میلیون تردد در طول شش ماهه نخست سال به ثبت رسیده است.

محمودی در ادامه مطرح کرد: همچنین استان قزوین در بخش تصادفات فوتی در کشور رتبه ۱۳، در حوزه کشفیات مواد مخدر رتبه ۳۷، افزایش ۸ درصدی دستگیرشدگان فروشنده مواد مخدر، افزایش ۲۴ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزایش ۲۳ درصدی دستگیری سرقت، ۱۷ درصد افزایش سرقت مغازه و منزل و۱۳ درصد در سرقتهای خرد را داشته است و این امر از اهداف و الویتهای ما بوده و از مردم انتطار داریم تا در این امر ما را یاری رسانند.

وی در خصوص جرایم سایبری بیان کرد: متاسفانه جرایم سایبری رو به افزایش است و افزایش ۱۰۶ درصدی در این حوزه وجود دارد و با تلاش همکاران این حوزه، افزایش ۵۸ درصد کشف جرایم سایبری داشته ایم.

این فرمانده انتظامی با اشاره کشف باندی در قزوین عنوان کرد: به همت پلیس استان، باندی در استان کشف شد که بیش از ۲۴۰ مورد کلاهبرداری اینترنتی داشتند و عمده این مشکلات بی توجهی به هشدارهای پلیس است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان