۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حسینی; رقابت پرسپولیس با السد ناعادلانه است/ بازی برگشت سخت‌تر خواهد بود+فیلم
کد خبر: ۳۲۹۶۵۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حسینی; رقابت پرسپولیس با السد ناعادلانه است/ بازی برگشت سخت‌تر خواهد بود+فیلم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: رقابت ما با السد یک رقابت ناعادلانه است چرا که با تیم‌های بازی می‌کنیم که کاملا حرفه‌ای هستند و با برنامه‌ریزی دقیق به این بازی‌ها می‌آیند.

حسینی; رقابت پرسپولیس با السد ناعادلانه است/ بازی برگشت سخت‌تر خواهد بود+فیلم

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درخصوص برد تیم پرسپولیس مقابل السد در قطر گفت: خدا را شکر چرا که توانستیم یک بازی سنگین و سخت را ببریم. ما می‌دانستیم که بازی بسیار سختی داریم و با یک تیم کاملا حرفه‌ای بازی داریم. تیم السد بسیار آماده بود و ما هم می‌دانستیم که کار سختی در پیش داریم؛ البته بازیکنان ما را دیدید که با همه وجود برای موفقیت پرسپولیس تلاش کردند. ما برد خوبی بدست آوردیم اما می‌دانید که السد تیم بسیار حرفه‌ای است و خوشحالی این برد بماند برای هواداران. 

وی ادامه داد: باید بازیکنان ما به خودشان بیایند و باید بدانند که در تهران چه بازی سنگین و پرفشاری مقابل السد خواهیم داشت. مطمئنا کار ما در تهران خیلی سخت‌تر خواهد بود و بازی آسانی در پیش نداریم. 

کاپیتان تیم پرسپولیس درخصوص اینکه کمتر کسی فکر می‌کرد پرسپولیس بتواند السد را با نیمکت خالی شکست دهد، اظهار داشت: رقابت ما با السد یک رقابت ناعادلانه است. بچه‌های ما خیلی زحمت می‌کشند اما با تیم‌هایی بازی می‌کنیم که کاملا حرفه‌ای هستند و با برنامه‌ریزی دقیق به این بازی‌ها می‌آیند. الان حدود یکسال است که ما نتوانستیم بازیکن بگیرم و فقط چند بازیکن از ما جدا شدند بازی با السد هم برای ما بسیار سخت بود و برخی از بازیکنان سرما خورده بودند و مریض شدند اما با همین مریضی بازی کردیم و خدا را شکر می‌کنم که نتیجه خوبی گرفتیم. امیدوارم بتوانیم خوب تمرین کنیم چون بازی سنگینی با السد در تهران خواهیم داشت. 

حسینی درباره اینکه فشار زیادی در بازی با السد به او وارد شد و نقش خودش را در این موفقیت چقدر می‌داند، افزود: من اصلا در این برد نقشی نداشتم. دیدید که بازیکنان جدید ما مثل همتی،‌ طاهرخانی و علوان‌زاده چه عملکرد خوبی داشتند. البته نبود آقای برانکو در کنار زمین خیلی تاثیرگذار بود و فشار زیادی به ما وارد می‌کرد اما خدا را شکر این بازی سنگین را به خوبی پشت سر گذاشتیم اما بازی ما در تهران سخت‌تر خواهد بود. البته هیچ چیز تمام نشده و 99 درصد راه در بازی برگشت در تهران طی خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان