۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین موشک‌های سپاه عامل قدرت‌نمایی ایران مقابل امریکا بود/دولت به گرانی کاذب کالاها رسیدگی کند
کد خبر: ۳۲۹۶۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۳ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

موشک‌های سپاه عامل قدرت‌نمایی ایران مقابل امریکا بود/دولت به گرانی کاذب کالاها رسیدگی کند

امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز باید دولت به وضعیت گرانی بازار ورود پیدا کند و اجناسی که با قیمت کاذب دلار افزایش پیدا کرده بود را کاهش دهد، کاهش قیمت دلار به تنهایی کار هنرمندانه ای نیست.

موشک‌های سپاه عامل قدرت‌نمایی ایران مقابل امریکا بود/دولت به گرانی کاذب کالاها رسیدگی کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی قابل در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر قزوین با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در سوریه اظهار کرد: این عملیات که دوشنبه هفته گذشته با محوریت انتقام از شهدای مراسم رژه اهواز صورت گرفت الحمدالله اقدام به موقعی بود که برای بسیاری غافلگیرکننده بود.

وی در ادامه افزود: موشک‌های سپاه در انتقام از تروریست‌ها آب سردی بر جگرها و قلب‌های سوخته ای بود که داغ شهادت عزیزان خود را داشتند عزیزانی که بدون هیچ گناهی به رگبار بسته شدند، این موشک‌ها تودهنی ارزشمندی به ایادی پشت صحنه این ترور کور بود امثال امارت و آل سعود که حمایت کرده بودند.

خطیب نمازجمعه قزوین حمله موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌ها را قدرت‌نمایی در مقابل امریکا و اسرائیل دانست و اذعان کرد: بسیاری از خبرگزاری ‌ها پس از انجام این عملیات اعتراف کردند که ایران اسلامی که به این حد از قدرت رسیده است که موشک‌هایش با عبور از چند کشور دقیقا به هدف برخورد می‌کند، اگر اسرائیل دست از پا خطا کند با موشک‌های ایران طرف خواهد بود.

وی ادامه داد: به عزیزان سپاهی دست مریزاد می‌گوییم و شایسته است هدیه به روح شهید تهرانی مقدم، عزیزی که برای ساخت این موشک‌ها همت کرد، صلواتی هدیه کنیم، این عملیات سپاه به میزانی ارزشمند بود که دشمنان هم نتوانستند از تحسین خودداری کنند.

مسئولان پیشکسوت سد راه واگذاری مسئولیت‌ها نشوند

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در خبرها منتشر شده که یکی از مقامات اسرائیلی گفت که من در مقابل کسی که ایران را به این موشک‌ها مجهز کرده است می‌ایستم و برای احترام کلاه از سر برمی‌دارم، بنابراین ما باید قدردان عزیزانی باشیم که برای ایران اسلامی اقتدار و عزت و قدرت می‌آفرینند.

وی با اشاره به برگزاری تجمع عظیم بسیجیان در استان قزوین ابراز کرد: تجمع 20 هزارنفری بسیجیان قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار شد که نمایشی از شکوه و اقتدار مردم ما بود، نمونه عالی‌تر این تجمع در ورزشگاه آزادی و در محضر رهبر معظم انقلاب صورت گرفت که رهبری با سخنان حکیمانه خود با دوستان داخلی ترسو و دشمنان خائن و منافق صفتان جاسوس اتمام حجت کردند.

امام جمعه موقت قزوین ابراز کرد: عده ای در این شرایط اقتصادی امروز کشور با تجارب زیادی که از اعتماد به غرب در کارنامه خود دارند هنوز دل در گروی کمک امریکا و انگلیس دارند، آنها انتظار دارند این ظالمان عالم لقمه نانی جلویشان قرار دهند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در تجمع ۱۰۰ هزارنفری بسیجیان گفت: رهبری به جوانان فرمودند شما در نوک پیکان قرار دارید نگاه دنیا و امید ایران به شما جوانان عزیز است، خود را کوچک به حساب نیاورید، رهبری از مسئولان خواستند که به جوانان میدان داده شود و پیران در حد مشاور مورد استفاده قرار بگیرند و سد راه واگذاری مسئولیت‌ها نشوند.

این خطیب نمازجمعه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب روز گذشته فرمودند تا زمانی که زنده هستم اجازه نمیدم به کشور آسیب برسد، از خدای متعال می‌خواهیم ما را شکرگزار وجود این رهبر حکیم و فرزانه قرار بدهد، جوانانی که در میادین مختلف نقش آفرینی کردند و از قبل از پیروزی بر رژیم پهلوی، در مبارزه با منافقین، در جهاد سازندگی، در دوران دفاع مقدس، در سازندگی کشور و میدان‌های علمی، در مبارزه با تکفیری‌ها حضور تاثیرگذار داشتند و رعبی در دل دشمنان افکندند.

وی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی بیان کرد: باید از کسانی که دوره پیش از انقلاب را دیده اند سوال کرد آیا نیروهای انتظامی امروز قابل قیاس با نیروهای امنیتی آن دوران است؟ نیروهای انتظامی جزو نیروهای خدوم به مردم است.

قابل اضافه کرد: نیروی انتظامی شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کرده است و امروز دشمن این جرأت را به خود نمی‌دهد که به مرزهای کشورمان نزدیک شود، نیروهای انتظامی در صحنه‌های مختلف در برابر ضدانقلاب، در این اغتشاشات، در مبارزه با قاچاقچیان و در دفاع از امنیت کشور در حوادث طبیعی حضور فعال و تاثیرگذار دارد، در ایام تعطیل و غیرتعطیل در تابستان و زمستان در جاده‌ها حضور دارند.

نیروی انتظامی جزو برکات انقلاب است
وی نیروی انتظامی را جزو برکات انقلاب برای کشورمان برشمرد و تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی فقط همین نوع از تربیت نیروهای خدوم را در کارنامه خود داشته باشد باید به خود و این دستاوردهای بزرگ افتخار کند، ای اهل قلم ای صاحبان فکر امسال سال چهلمین پیروزی انقلاب است چه زمانی قرار است این قلم به فکر بیفتد و برکات نظام را برای مردم و برای جهانیان تشریح کند.

امام جمعه موقت قزوین تاکید کرد: انقلاب اسلامی برکات زیاد معنوی و مادی را برای مردم ایران و مسلمانان جهان به ارمغان آورد، ایستادگی مقابل استکبار، توسعه علمی و دانشگاهی، خدمات اجتماعی و فرهنگی و زیرساختی در مناطق محروم کشور همه از برکات پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره سالروز عزیمت امام راحل از عراق به مرز کویت گفت: در این سفر مسئولان کویتی از حضور امام راحل جلوگیری کردند و این ممانعت عامل شروع پیروزی‌های دیگری برای انقلاب ما شد، زمانی که هجرت امام از عراق به سمت کویت انجام شد و ایشان را به این کشور راه ندادند، امام فرمودند من فرودگاه به فرودگاه می‌روم و پیام ملت ایران را به گوش جهانیان ابلاغ می‌کنم.

این خطیب نمازجمعه افزود: امام خمینی(ره) از عراق به سمت پاریس هجرت کردند، پس از بازگشت امام از فرانسه به ایران شهید مطهری گفت:« آیا این خبر غیبی همان نیست که گفتند در آخرالزمان خورشید از مغرب طلوع می‌کند؟ این خورشید معنویت و انقلاب اسلامی است که از غرب می‌آید تا شرق را روشن کند» و امام آمد ایران را از چنگال پهلوی نجات داد.

وی یادآور شد: مناسبت دیگر شهادت سردار شهید اسلام، حاج حسین همدانی است، این سردار بزرگ ۴۰ سال مبارزه کرد و پای انقلاب ایستاد، شهید همدانی در صحنه‌های مختلف از زندان ساواک، پس از پیروزی انقلاب در هشت سال در جنگ تحمیلی، در سپاه همدان و در سوریه به دنبال شهادت می‌دوید و سرانجام در مسیر دفاع از حرم به شهادت رسید.

قابل با اشاره به سالروز بمباران شهر سومار ابراز کرد: این عملیات منجر به شهادت و مصدومیت ۸۶۰ تن در سال ۶۶ شد، البته سازمان ملل از کنار این جنایت به راحتی گذشت و نه بمباران شیمیایی سردشت را دید و نه حمله به مردم و نه حمله به سومار را؛ امروز هم حربه حقوق بشر سازمان ملل فقط برای ملت‌های مظلوم است اما اسرائیل و امریکا را نمی‌بیند.

کاهش قیمت دلار به تنهایی کار هنرمندانه ای نیست
وی عنوان کرد: در این روزها شاهد بودیم با شکایت ایران به دادگاه لاهه، رژیم جنایتکار امریکا محکوم شد اما با قلدری تمام گفت ما از این دادگاه خارج می‌شویم و حکم را قبول نداریم! این رفتار منطق ظالمان دنیاست بنابراین انتظار زیادی است که آنها حقوق بشر را رعایت کنند، حقوق بشر فقط چماقی برای کوبیدن بر سر ملت‌های مظلوم است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به وضعیت آشفته بازار دلار گفت: امام سجاد(ع) می‌فرمایند:« ای مردم دنیا بازاری است برای تهیه متاع برای آخرت و جان شما تاجر این میدان است و آن را در مسیر خدا به زحمت بیندازید، این شبانه روز همان سرمایه و فرصتی است که برای ما درنظر گرفته شده و باید از آن بهره برد و تلاش کنید سود شما بهشت باشد»، در جریان شکست دلار تعدادی خسران زده شدند و متاسفانه این شرایط عامل مرگ آنها شد.

وی با اشاره به عوامل سقوط دلار در کشور افزود: فرودآمدن موشک‌های سپاه در سوریه و موشک‌های حزب الله یمن در امارت، احکام صادره دستگاه قضا در محکومیت اخلالگران و ورود دولت به بازار توانست در وضعیت ارز و دلار تاثیرگذار باشد، امروز باید دولت ورود پیدا کرده و اجناسی که با قیمت کاذب دلار افزایش پیدا کرد را کاهش دهد.

وی ادامه داد: کاهش قیمت دلار به تنهایی کار هنرمندانه ای نیست، اجناسی که بیهوده گران شده باید با مدیریت دولت و مسئولان قضایی کاهش یابد، وضعیت نابسامان بازار دلار زمینه امتحان را برای عده ای به خوبی فراهم کرد آنهایی که به عناوین مختلف اجناس را احتکار کردند، عده ای که کالاهای خود را پنهان کردند و گرانی را رواج دادند، این کاسب‌ها باید در محضر خدا پاسخگو باشند.

قابل با اشاره به روز شهادت امام سجاد(ع) عنوان کرد: ایشان سفیر حماسه بزرگ عاشورا بودند و اگر امام سجاد و حضرت زینب(ع) نبودند از جریان و حماسه کربلا چیزی باقی نمانده بود، امام سجاد(ع) ۵۷ سال عمر و ۳۵ سال امامت کردند، این امام همام در تمام طول عمر شریف خود با گریه و دعا یاد شهدای کربلا را زنده نگاه داشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان