۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صالحی; حریفی نداریم که باعث نگرانی ما شود/ خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف است
کد خبر: ۳۲۹۵۷۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

صالحی; حریفی نداریم که باعث نگرانی ما شود/ خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف است

لیبروی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه در آسیا حریفی نداریم، گفت: برابر حریفان مان در بازی های پاراآسیایی بهترین بازی را انجام خواهیم داد، چون خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف است.

صالحی; حریفی نداریم که باعث نگرانی ما شود/ خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صبح قزوین از جاکارتا، رمضان صالحی درباره شرایط تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا اظهار داشت: از اینکه در این بازی ها حضور داریم خدا را شکر می کنیم، اما آنچه در مورد دهکده بازی ها انتظار داشتیم، مهیا نشده است که امیدوارم تا روز آغاز مسابقات شرایط مناسب برای ورزشکاران فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت بازی های پاراآسیایی و کسب موفقیت در این مسابقات گفت: در آسیا حریفی نداریم که باعث نگرانی ما شود، اما مقابل حریفان مان بهترین بازی را انجام خواهیم داد، چرا که خوب بازی کردن، احترام به حریف است.

لیبروی تیم ملی والیبال نشسته ایران از جایگاه والیبال نشسته ایران را حاصل تلاش های مربیان، کادر فنی و ورزشکاران عنوان کرد و افزود: امیدوارم شرایطی پیش نیاید که شرمنده  مردم شویم و بتوانیم با پیروزی در این بازی ها دل مردم را شاد کنیم.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما تکرار قهرمانی در این بازی ها و در بلند مدت پارالمپیک توکیو است که امیدوارم دست پر از این مسابقات بازگردیم.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان