۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اسکان دائمی ساکنین کوچه محمدیه تا هفته آینده
کد خبر: ۳۲۹۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۲ ساعت: ۱۳:۷ ↗ لینک کوتاه

سرپرست مدیریت بحران استان قزوین خبر داد:

اسکان دائمی ساکنین کوچه محمدیه تا هفته آینده

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان از تعیین تکلیف و سکونت دائمی ساکنین کوچه محمدیه قزوین تا هفته آینده خبر داد.

اسکان دائمی ساکنین کوچه محمدیه تا هفته آینده
قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از تعیین تکلیف سکونت دائمی ساکنین کوچه محمدیه تا هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: تا هفته آینده برای تمامی 12 خانواده ساکن کوچه محمدیه تا زمانی که تکلیف ساختمان روشن شود در همان محله منزلی برای سکونت دائمی در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: ساختمان مذکور پس از تشخیص و بررسی کارشناسان نظام مهندسی بازسازی و یا طبق نظر کارشناسان تصمیمیات بعدی گرفته می‌شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین تصریح کرد: وظیفه ذاتی مدیریت بحران پس از وقوع حادثه در وهله اول نجات جان افراد است از همین رو بلافاصله پس از این جریان اقدامات اولیه شامل تخلیه محل، تعمیر لوله و خاکریزی محل گود شده انجام شد.

وی در خصوص اسکان موقت ساکنین ساختمان گفت: فردای روز حادثه طی جلسه ای با مدیران دستگاه‌های مربوطه اعم از شهرداری، فرمانداری، آب و فاضلاب و و چهار نفر به نمایندگی از 12 خانوار، چندگزینه برای اسکان اضطراری پیشنهاد شد.

این مسئول ادامه داد: یکی از برنامه‌ها برپایی چادر در همان منطقه، دومی در نظر گرفتن فضایی در همان منطقه برای قرار دادن کانکس، سومی اسکان در امامزاده‌ها و حسینه‌های محل و چهارمی استفاده از سالن‌های مدیریت بحران که پس از بازدید و تایید نمایندگان و خانواده‌ها، سالن مدیریت بحران جهت اسکان موقت به این خانواده‌ها داده شد و وسایل مورد نیاز اولیه نیز توسط هلال احمر تامین شد.

وی در پایان گفت: ماهیت این سالن‌ها برای استفاده در مواقع اضطرار بوده و در مواقع عادی نیز در آن فعالیتهای ورزشی انجام می شود که پس از اسکان خانواده‌ها جهت رفاه حال آنها کلیه فعالیت‌های ورزشی آن محل تعطیل شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان