۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین واژگونی اتوبوس اتباع خارجی در قزوین ۵۶ مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۳۲۹۵۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۲ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس فوریت‌های پزشکی استان قزوین:

واژگونی اتوبوس اتباع خارجی در قزوین ۵۶ مصدوم برجای گذاشت

رئیس فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: جمعا ۵۴ مصدوم در محل درمان اولیه شدند و جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی وشفا تاکستان منتقل شدند.

واژگونی اتوبوس اتباع خارجی در قزوین ۵۶ مصدوم برجای گذاشت
دکتر پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بامداد روز پنج شنبه 12 مهرماه 1397 اتوبوس حامل تبعه افغانستان و پاکستان که در حال تردد در مسیر اتوبان زنجان به قزوین بودند در کیلومتر 30 استان قزوین با خاکریز کنار جاده برخورد کرده و ده‌ها تن را راهی بیمارستان کرد.

وی افزود: حادثه در ساعت 3:10 بامداد به واحد ارتباطات مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد که به محض دریافت اطلاعات اولیه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به محل اعلام شده اعزام شدند.

متولی اورژانس قزوین عنوان کرد: پس از رسیدن تکنسین‌های اورژانس عملیات رها سازی و تریاژ( دسته بندی) مصدومین آغاز شد که جمعا 54 مصدوم در محل درمان اولیه شدند و جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی وشفا تاکستان منتقل شدند و یک مصدوم هم در محل درمان شد.

وی گفت: مصدومین از نواحی مختلف آسیب دیدگی داشتند اما آسیب جدی در مصدومین رویت نشد و حال عمومیشان رو به بهبود است و تاکنون بسیاری از آنها از بیمارستان مرخص شده اند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان