۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین راهبرد ایران افزایش اقتدار کشور و جبهه مقاومت است/ در تجاری‌سازی علم مقتدارانه وارد شویم
کد خبر: ۳۲۹۵۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۲ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

ابوترابی در همایش ۲۰ هزارنفری بسیجیان قزوین:

راهبرد ایران افزایش اقتدار کشور و جبهه مقاومت است/ در تجاری‌سازی علم مقتدارانه وارد شویم

ابوترابی گفت: ایران اسلامی باید در نقطه ای از اقتدار قرار بگیرد که هیچ دشمنی اجازه تعرض به کشور را به خود ندهند، زیرا ایران راه را برای پیروزی‌های بزرگ باز کرده و دشمن این اقتدار را هدف قرار داده است.

 راهبرد ایران افزایش اقتدار کشور و جبهه مقاومت است/ در تجاری‌سازی علم مقتدارانه وارد شویم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در تجمع ۲۰ هزارنفری بسیجیان استان قزوین در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین اظهار کرد: ملت بزرگ ایران همانطور که پیشوای بزرگ شیعیان امروز در اجتماع بزرگ عظیم تهران اعلام کردند همیشه با عظمت و اقتدار گام برداشته است.

وی افزود: ایران نماد عظمت ملتی است که در طول تاریخ به عنوان انسان‌های موحد و با اقتدار زیسته است، ما در سرزمینی برخوردار و با ارزشمندترین سرمایه‌ها زندگی می‌کنیم، بسیجیان ما با حضور همیشگی خود عظمت کشور را نشان دادند.
این مقام مسئول اذعان کرد: اگر ۲۰۰ سال حکومت ننگین قاجار و پهلوی را از تاریخ ایران کنار بگذاریم تاریخی که ۵۰ درصد مساحت ما در آن دوران تجزیه شد و هویت ملی ما مورد تهدید قرار گرفت، منهای این دوران تاریک، همیشه بااقتدار زیسته است. در طول این سال‌ها اقتدار ملت ایران را در مقابل استکبار ملاحظه می‌کنیم و ۴۰ سال حکومت اسلامی ایران نشاندهنده اقتدار ماست.

وی عنوان کرد: پیروزی مردم ما در دفاع مقدس بیانگر اقتدار ملت ماست، ایستادگی ملت ایران در کنار ملت عراق و سوریه و یمن، فلسطین و تبدیل کردن دنیای اسلامی به جبهه قدرتمند مقاومت در برابر زیاده خواهی دنیای استکبار، تعیین کننده اقتدار ماست.

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: انقلاب ما از دانش و علم، بصیرت سیاسی، ایمان و باور به ارزش‌های اسلامی به دست آمده است و شهدا، جانبازان، آزادگان صبور و سلحشوران ارتش و سپاه پرچمدار اقتدار ما هستند، ملت ایران راه شهدا را تداوم بخشیده و در مسیر اقتدار گام برداشته اند و از هویت دینی خود پاسداری کرده اند که برآمده از مبانی دینی ماست.

وی گفت: قرآن ما را به خلق قدرت فراخوانده است و افزایش قدرت نظام رسالت ماست، این اقتدار در رشد علمی، در تبدیل دانش به فناوری و در تجاری سازی علم نهفته است، اگر می‌خواهیم ایران را به قدرت اقتصادی، قدرت بازدارنده دفاعی و دارای امنیت در جایگاه زیبنده ببینیم و فقر را از جامعه اسلامی ریشه کن کنیم باید در مسیر توسعه علمی، تولید دانش، تبدیل دانش به فناوری و تجاری سازی علم قدم‌ها را استوار برداریم.

ابوترابی تصریح کرد: ملت ایران راه خود را آغاز نموده و در زیر پرچمی که به دست توانای رهبری برافراشته شده با ثبات قدم باید حرکت کند و باید بدانیم توسعه علمی در کنار معنویت برآمده از ایمان تاثیرگذار است.

وی ابراز کرد: پیوند جهاد در راه خدا و شهادت‌طلبی با ارزش‌های والای اسلام و ذخیره‌های علمی کشور صورت گرفت، بسیجیان سلحشور باید پرچمدار ایمان و اخلاق و معنویت در جامعه اسلامی باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: اجتماعات دینی و عاشورایی باید با توجه به جایگاه مسجد، اهل بیت و قرآن و نمازجمعه و جماعات، معنویت جامعه را ارتقا ببخشند، باید با فهم آموزه‌های اهل بیت در زندگی فردی، خانوادگی و حیات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی دین باوری و اخلاق را در جایگاه زیبنده ای قرار دهیم.

وی گفت: اسلام، معنویت و اخلاق مسیر را برای پیروزی و ایستادگی ملت ما هموار کرده است، اقتدار ما در ایمان و در تربیت نیروی انسانی نهفته است، جوانان قدرت می‌آفرینند و نیروی انسانی برای کشورها رمز اقتدار است‌.

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: ایران امروز جزو جوانترین کشورهاست، نسل جوان تکیه گاه انقلاب اسلامی است این نسل کشور را در مسیر اقتدار روزافزون پیش می‌برد، قدرت دفاعی بازدارنده قدرتی است که دشمن را از تهدید دور می‌دارد و رمز خلق امنیت برای ملت ایران و کشورهای منطقه است و راهبرد ایران افزایش اقتدار کشور و جبهه مقاومت است.

وی اضافه کرد: اقتدار ایران راه را برای پیروزی‌های بزرگ باز کرده و دشمن این اقتدار را هدف قرار داده است و باید هر روز قدرت دفاعی و امنیتی ما افزایش یابد، دشمن نباید کمترین تصور برای تعرض به جغرافیای اسلام را داشته باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: ایران اسلامی باید در نقطه ای از اقتدار قرار بگیرد که هیچ دشمنی اجازه تعرض به کشورمان را به خود ندهد، فرماندهی معظم کل قوا امروز اصرار بر افزایش قدرت دفاعی دارند زیرا نظام اسلامی امروز در فتح سنگرها در آستانه قدرت جدید است.

وی تصریح کرد: ما باید برای گشودن گره‌های اقتصادی و ریشه کن کردن فقر دست‌ها را در دستان یکدیگر قرار داده و با کنار گذاشتن اختلاف سلایق در مسیری که رهبر معظم انقلاب تعریف کرده اند با وحدت کلمه گام برداریم.

ابوترابی تاکید کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه است و یکی از دستاوردهای شرایط امروز کشور این است که نخبگان و چهره‌های علمی و دانشگاهی برای گشودن مشکلات اقتصادی باید با صلابت و استقامت و ایمان به آینده ای روشن و همراه با عزت و افتخار گام بردارند.

وی در پایان گفت: اجتماع عاشوراییان سپاه پیامبر اعظم الهام بخش حرکت بسیجیان سلحشور و ثابت قدم است تا راه عزت و شرف و افتخار و فتح قله‌های پیروزی را محقق کنند. 
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان