۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیش از ۳هزار حلقه لاستیک بین کامیون‌داران قزوینی توزیع شد
کد خبر: ۳۲۹۲۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۰ ساعت: ۱۴:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

بیش از ۳هزار حلقه لاستیک بین کامیون‌داران قزوینی توزیع شد

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوين از توزیع تعداد ۳۵۴۷ حلقه لاستیک تخصیص یافته توسط عاملین فروش، همزمان با اجرای طرح تامین و توزیع لاستیک استان قزوین خبر داد.

بیش از ۳هزار حلقه لاستیک بین کامیون‌داران قزوینی توزیع شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ افشین پیرنون امروز(سه شنبه) در بازدید از محل کمیته توزیع لاستیک در پایانه کالای قزوین اظهار کرد: تامین و تخصیص لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن توسط کمیته ای مرکب از نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین بطور روزانه انجام می‌شود.

وی در جلسه ای که در ادامه این بازدید با حضور اعضاء کمیته توزیع لاستیک تشکیل شد، تصریح کرد: تاکنون کلا تعداد ۶۰۷۷ حلقه لاستیک در استان توزیع شده است که ۳۵۴۷ حلقه آن مربوط به ناوگان باری بوده و این روند با تخصیص لاستیک ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان کرد: درخواست‌های واصله بصورت هفتگی بر اساس محل صدور کارت هوشمند ناوگان و میزان پیمایش یکسال اخیر بررسی و اولویت بندی خواهد شد.

وی اذعان کرد: لیست اسامی مشمولین دریافت لاستیک بر اساس اولویت پیمایش صبح شنبه هر هفته در محل ورودی غرفه کمیته توزیع لاستیک نصب و حواله جهت دریافت صادر می گردد.

پیرنون عنوان کرد: رانندگان عزیز مشمول دریافت لاستیک جهت دریافت حواله روزهای شنبه از ساعت ۱۲ لغایت ۱۵ با در دست داشتن نسخه دوم فرم ثبت نام و کارت شناسایی به محل ثبت نام ( کمیته توزیع لاستیک) مراجعه نمایند.
انتهای پیام/ 2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان