۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تجمع بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۹۲۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۰ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه استان قزوین:

تجمع بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان قزوین برگزار می‌شود

معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: تجمع عاشورایی بسیجیان پنجشنبه ۱۲ مهرماه سال جاری راس ساعت ۸صبح در ورزشگاه سردار آزادگان با حضور اقشار مختلف بسیج اعم از گردان‌های امام علی، کوثر و امام حسین برگزار خواهد شد.

تجمع بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان قزوین برگزار می‌شود
سرهنگ محرمعلی والدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است، چراکه جشن 40 سالگی انقلاب خاری بر دل آنها است.

وی ادامه داد: از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تشکیل بسیج و بهره برداری از آن در همه زمینه‌ها و در هر زمانی که لازم بوده، است.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین اذعان کرد: تجمع عاشورایی بسیجیان پنجشنبه 12 مهرماه سال جاری راس ساعت 8صبح در ورزشگاه سردار آزادگان با حضور اقشار مختلف بسیج اعم از گردان‌های امام علی، کوقر و امام حسین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: به دلیل تهدیدات امنیتی و اقتصادی، فرهنگی که دشمنان برای انقلاب تدارک دیده اند بسیج بر خود واجب می‌داند که برای حفظ دستاوردهای انقلاب و امنیت مردم در همه زمینه‌ها آمادگی خویش را حفظ کند و برای امنیت مردم با تمام هستی در میدان حضور یابد.

والدی در ادامه با اشاره به برگزاری کنره ملی ۳۰۰۰شهید استان قزوین که در آبان ماه برگزار می‌شود، گفت: برگزاری کنگره شامل ۵ برنامه می باشد و قبل از آن در شهرستانها، روستاها، بخش‌ها برنامه‌های مختلفی بنام یادواره شهدا برگزار گردیده که نشان دهنده ارادت مردم و مسئولان به شهدای گرانقدر است.

برگزاری نمایشگاه کنگره شهدای استان قزوین
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: برای برگزاری کنگره نماینده ولی فقیه به عنوان رییس هیئت امنای کنگره و استاندار رئیس شورای سیاست گذاری و سردار فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری هستند، تقسیم کار بسیارخوبی صورت گرفته است، جلسات متعدد با مدیران ارشد استان تا رده‌های مختلف صورت گرفته، وظایف کاری هر نهادی مشخص و جهت تاثیر گذاری بیشتر این کنگره همه رسانه‌ها نیز اعلام آمادگی کردند.

وی ابراز کرد: جلساتی با قزوینی‌های مقیم تهران به همت حجت الاسلام ابوترابی برگزار و بعد از تجمع بسیجیان از 14مهرماه سال جاری کارهای نمایشگاه شهدا در محل دائمی نمایشگاه‌های قزوین آغاز می‌شود.

این مسئول با اشاره به چگونگی و کیفیت نمایشگاه کنگره شهدای استان قزوین عنوان کرد: نمایشگاه شامل دو بخش آیینی فرهنگی و رزمی می باشد و امیدواریم بتوانیم گوشه ای از رشادت و فداکاری های شهدا را برای مردم تبیین کنیم.

وی در پایان گفت: از تمام عزیزانی که می‌توانند در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری در این کار همکاری داشته باشند دست آنها را به گرمی می‌فشاریم و از رسانه‌ها درخواست داریم همانند گذشته یارو مددکار ما باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان