۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برگزاری چهارمین جلسه کمیته مسابقات فیفا با حضور رییس فدراسیون فوتبال
کد خبر: ۳۲۹۱۲۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برگزاری چهارمین جلسه کمیته مسابقات فیفا با حضور رییس فدراسیون فوتبال

چهارمین جلسه کمیته برگزاری مسابقات فیفا با حضور رییس فدراسیون فوتبال ایران به انجام رسید.

برگزاری چهارمین جلسه کمیته مسابقات فیفا با حضور رییس فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، چهارمین جلسه کمیته برگزاری مسابقات فیفا ساعت 11 صبح امروز در حالی در مقر فیفا برگزار شد که مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو کمیته در این جلسه شرکت کرد. 
در این جلسه ضمن بررسی اطلاعات و آمار مربوط به مسابقات جام جهانی 2018، گزارش پیشرفت برگزاری جام جهانی 2022 قطر، گزارش برنامه ریزی های آغازین برای جام جهانی 2026 و  جام جهانی 2019 زنان به اطلاع حاضرین رسانده شد.
همچنین پیرامون قوانین و مقررات بازاریابی و رسانه های تورنمنت زیر 17 سال جوانان، گزارش جام جهانی زنان 2018 اروگوئه، قوانین مسابقات جام باشگاه های جهان و برگزاری مسابقات بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
برگزاری جام جهانی فوتبال ساحلی 2019 و درخواست میزبانی و نحوه تخصیص سهمیه این دوره از مسابقات از دیگر موضوعات مورد بررسی در جلسه بود. همچنین حاضران در جلسه ابعاد مختلف مسابقات فوتبال المپیک 2020 و قوانین و مقررات مسابقات را نیز از موضوعات مهم برای آینده توصیف کردند.در این جلسه،رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نیز نظرات و دیدگاه های خود درباره موضوعات ذکرشده و همچنین میزبانی جام جهانی فوتسال به اطلاع اعضا رساند.
 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان