۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سیمئونه;نتیجه تساوی مقابل رئال عادلانه بود
کد خبر: ۳۲۸۹۲۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سیمئونه;نتیجه تساوی مقابل رئال عادلانه بود

سرمربی اتلتیکو مادرید پس از تساوی مقابل رئال گفت:بازی سختی داشتیم و مثل تمام بازی هایی که به اینجا می آییم.

سیمئونه;نتیجه تساوی مقابل رئال عادلانه بود

 گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، شب گذشته در حسا‌س‌ترین دیدار هفته هفتم لالیگا از ساعت 22 و15 دقیقه مصاف دربی شهر مادرید بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از این بازی ابتدا درباره صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه رئال که خطای هند بود، گفت: چه می خواهید بگویم؟ اینجا 4 داور در داخل زمین و 4 داور ویدئویی داریم. این صحنه ای قابل بررسی است. همه اشتباهاتی دارند ولی تصمیمشان در این صحنه عمدی نبود. اتفاقی مشابه این در سال گذشته در صحنه ای درباره اومتیتی نیز افتاد.

وی افزود: بازی سختی داشتیم و مثل تمام بازی هایی که به اینجا می آییم. در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و توپ های زیادی را روی دروازه رقیب ارسال کردیم اما دروازه بان آنها کار بزرگی انجام داد. در نیمه دوم دچار مشکلاتی شدیم. به طور کلی پیروز نشدن در این بازی برای ما ناامیدکننده بود. البته این بازی می توانست به نفع هر یک از تیم ها به پایان برسد. در پایان بازی را با تلخی تساوی به پایان بردم ولی به نظرم نتیجه مساوی عادلانه بود.

انتهای پیام/ا

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان