۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اداره‌کل بنیاد شهید با برگزاری "کنگره ۳هزار شهید قزوین" مخالف است؟!
کد خبر: ۳۲۸۸۸۰ نویسنده: جلال طاهایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۸ ساعت: ۱۵:۳۶ ↗ لینک کوتاه

نقدی بر اقدامات تخریبی یک مدیر روابط عمومی؛

اداره‌کل بنیاد شهید با برگزاری "کنگره ۳هزار شهید قزوین" مخالف است؟!

در حالی که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خود یکی از متولی کنگره سه هزار شهید استان قزوین اما روابط عمومی این اداره کل با قدرت در برابر برگزاری این کنگره مقاومت می‌کند.

اداره‌کل بنیاد شهید با برگزاری "کنگره ۳هزار شهید قزوین" مخالف است؟!
صبح قزوین ؛____جلال طاهایی.

در حالی که بنیاد شهید و امور ایثارگران خود یکی از پایه‌های اصلی برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین است اما گویا مدیر روابط عمومی این اداره کل در تلاش است تا با واردکردن شبهات، این کنگره را تخطئه کند.

حسن شکیب زاده که همواره اظهارنظرهای او در رابطه با مسائل مختلف در استان با حواشی متعددی روبرو بوده این بار در تلاش است تا در یک سناریوی نخ‌نما شده، شبهات متعددی را به کنگره سه هزار شهید استان قزوین وارد کند.

انتشار مطلب کذب به نقل از فرزند شهید قربانی
وی در اقدامی عجیب در ستون خود در روزنامه ولایت که از قضا این روزها به میدان جولان افکار او تبدیل شده، مصاحبه‌ای را از قول حامد قربانی فرزند شهید قربانی در رابطه به هزینه‌های بالا و همچنین مخالفت تلویحی وی با کنگره شهدا منتشر کرد که این فرزند شهید سریعاً نسبت به آن واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.

قربانی در تکذیبیه خود با بیان اینکه من هیچ‌گاه با ولایت مصاحبه‌ای نکرده و با یک خبرگزاری دیگر مصاحبه کرده‌ام، عنوان کرده بود متن صحبت‌های بنده به‌طوری خلاصه و تقطیع شده است که منظور مصاحبه‌شونده کاملاً خلاف جلوه داده‌شده و بعضاً عباراتی بیان شده که نه‌تنها جزو صحبت‌های بنده نبوده بلکه از صحبت‌ها بنده استنباط نیز نمی‌شود و این برای بنده بسیار تعجب‌آور است.

وی در ادامه به انتشار اصل صحبت و همچنین صحبت‌های نقل‌شده از وی توسط شکیب در ولایت پرداخته که کاملاً مشخص است این صحبت‌ها وارونه جلوه داده‌شده و خلاف حرفهای وی است.

این سؤال پیش می‌آید که نویسنده این مصاحبه با چه هدفی به دنبال جعل سخنان فرزندان شهدا و شبهه افکنی در رابطه با کنگره سه هزار شهید استان قزوین است؟

همچنین چطور می‌توان نشر اکاذیب و تحریف سخنان از یک مدعی استادی رسانه را پذیرفت؟ غیر از این است که وقتی فردی خود را استاد رسانه معرفی می کند، بدون تحقیق در صحت منبع چیزی منتشر نمی کند و ابدا به تحریف سخنان دیگران دست نمی زند مگر آنکه تعمد و غرضی در کار داشته باشد؟

"قربانی" 

ذکر مطلب از شهید ناشناخته! 

این تنها اقدام شکیب در رابطه با کنگره نبود. وی در مطلبی جدید در ستون خط سرخ روزنامه ولایت، به انتشار سخنان علیرضا کوچکی ایده پرداخته است.

این مطلب خط همان مطلب کذایی حامد قربانی را دنبال می‌کند و شکیب دوباره درصدد آن است تا با مصاحبه با یک فرزند شهید دیگر تلاش کند شبهاتی را در رابطه با کنگره شهدا بیان کند.

اما صرف‌نظر از محتوای نوشته و صحت یا عدم صحت آن باید عنوان کرد که در سایت خط سرخ که از قضا متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است و مطمئناً روابط عمومی بر آن نظارت دارد و در لیست شهدای استان، شهیدی به نام کوچکی ایده و یا حتی کوچکی نیز وجود ندارد و باز این سؤال به وجود می‌آید که این شهید کیست و فرزند وی در کجا چنین مطلبی را عنوان کرده است؟

این در حالی است شبهات زیادی در رابطه با نوشته‌ها و کتب شکیب زاده منتشر می‌شود تا جایی که برخی نویسندگان استان قزوین نیز در رابطه با نقل‌قول‌های بدون ذکر نام و حتی برخی مسائل دیگر این نویسنده اعتراض دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخگو باشد
اما سؤال اصلی را باید از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پرسید که آیا نظر حسن شکیب زاده به‌عنوان مدیر روابط عمومی این اداره کل در سایت‌ها، رسانه‌ها و کانال خود را نمی‌توان دیدگاه این اداره کل دانست؟

در بهترین شرایط و به فرض اینکه این دیدگاه، دیدگاه شخصی وی است، چگونه یک مدیر روابط عمومی بنا بر جایگاه خود باید برای کنگره 3 هزار شهید استان قزوین تلاش کند در حالی که وی نه‌تنها اعتقادی ندارد بلکه با تمام توان خود کمر به تشکیک در کنگره بسته است؟

گفتنی است؛ شکیب زاده پیش از این نیز بارها با نظریات و مطالب منتشره خود حاشیه‌هایی را در استان ایجاد کرده بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان