۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ملی‌پوش والیبال نشسته قزوینی عازم بازی‌های پارآسیایی شد
کد خبر: ۳۲۸۸۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۸ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

اخبار ورزشی قزوین؛

ملی‌پوش والیبال نشسته قزوینی عازم بازی‌های پارآسیایی شد

ورزشکار شایسته و ملی پوش قزوینی همراه با تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین راهی مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شد.

ملی‌پوش والیبال نشسته قزوینی عازم بازی‌های پارآسیایی شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه بخوانید: 

بانوی قزوینی به اردوی نهایی تیم ملی بسکتبال دعوت شد

فاطمه آقازادگان قزوینی ملی پوش شایسته قزوینی به مرحله چهارم تمرینات تیم ملی بسکتبال سه نفره زیر ۱۸ سال دختران فراخوانده شد.تیم ملی بسکتبال تمرینات خود را در تهران آغاز کرده و تا فردا ادامه دارد.

تیم ملی بسکتبال دختران سه نفره در رقابت‌های المپیک جوانان آرژانتین با تیم‌های رومانی، آلمان، مجارستان و چین هم گروه است، المپیک جوانان آرژانتین از ۱۰ تا ۲۴ مهر برگزار می‌شود.


محسن شیشه گرها سرمربی تیم ملی تنیس روی میز 11 و 12 سال ایران شد
طی حکمی از سوی مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان؛ محسسن شیشه گرها مربی شایسته و ارزنده قزوینی بعنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز هوپس(11 و 12 سال دختران و پسران) ایران منصوب شد.

محسن شیسه گرها از مربیان سازنده و با تجربه تنیس روی میز کشور است که در ادوار گذشته سرمربیگری تیم ملی جوانان را عهده دار بوده است.

ملی‌پوش والیبال نشسته قزوینی عازم بازی‌های پارآسیایی شد
حسین فرزانه سیاهکل ورزشکار شایسته و ملی پوش قزوینی همراه با تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین راهی مسابقات پارآسیایی 2018 جاکارتا شد.

حسین فرزانه سیاهکل که عناوین ارزشمند قهرمانی در رقابت‌های مهم جهانی؛ بین المللی و قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد؛برای کسب مدال بازی‌های پارآسیایی همراه با تیم ملی کشورمان عازم جاکارتا شد.

گفتنی است؛ استان قزوین 5 ورزشکار و 1 مربی را به بازیهای پارآسیایی 2018 جاکارتا اعزام خواهد کرد.

تیم فوتسال شهرداری قزوین رعد اصفهان را شکست داد
تیم فوتسال شهرداری قزوین عصر جمعه در چارچوب رقابت‌های لیک دسته اول کشور تیم مهمان خود رعد اصفهان را با نتیجه پنج بر سه شکست داد.

تیم فوتسال شهرداری این شهر با کسب نخستین پیروزی در لیگ دسته اول باشگاه های کشور، چهار امتیازی شد.

تیم قزوین در پایان نیمه اول این دیدار سه بر یک از حریف خود پیش افتاد و توانست در نیمه دوم نیز برتری خود را حفظ کرده و 22 گل دیگر وارد دروازه حریف کند.

امیر حسین پوزش از بازیکنان تیم اصفهان نخستین گل را وارد دوزاره تیم قزوین کرد ولی بعد از مدت کوتاهی مهران ایدلی این گل را جبران کرد و نتیجه بازی در دقیقه 10 مساوی شد.

پس از آن مهدی شیر محمدی ومسلم حیدری برای تیم قزوین گلزنی کردند و ضمن ایجاد موجی از شادی دربین هواداران خود، موجب شدند تا تیم نیمه دوم را با روحیه بالا آغاز کند.

در نیمه دوم امیر حسین پوزش 2 گل برای تیم اصفهان به ثمر رساند و موجب شد تا نتیجه بازی در دقیقه 35 سه بر سه مساوی شود، اما مهران ایدلی و مهدی شیر محمدی گل های او را جبران کرده و نتیجه را به نفع تیم قزوین تغییر دادند.

در هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور، در گروه اول، تیم های نفت امیدیه با نتیجه 3-1 در مقابل خالص سازان زنجان، پاس ناجا با نتیجه3-0 بر الماس شهر قم، رسالت مازندران 5-1 بر صدرا شیراز غلبه کردند و شهرداری رشت و هایپرشهر شاهین شهر نیز با نتیجه یک یک مساوی شدند.

در گروه دوم این لیگ نیز که شهرداری قزوین هم در آن قرار دارد شاهد رامک شیراز با نتیجه 3 بر 2در مقابل مقاومت تهران، ایرالکو اراک با نتیجه 2 بر یک در مقابل سفیر گفتمان تهران به پیروزی رسیدند و همچنین تیم های مقاومت اقلید و شاهین کرمانشاه 4-4به تساوی دست یافتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان