۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ائمه‌جمعه برای جذب حداکثری جوانان به نمازجمعه تلاش کنند
کد خبر: ۳۲۸۸۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۸ ساعت: ۱۳:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

ائمه‌جمعه برای جذب حداکثری جوانان به نمازجمعه تلاش کنند

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: ائمه جمعه باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در راستای جذب حداکثری برای حضور در نمازجمعه انجام دهند.

ائمه‌جمعه برای جذب حداکثری جوانان به نمازجمعه تلاش کنند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، در گردهمائی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه میعادگاه سیاسی، عبادی و نظامی ملت ایران در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رفت و به همین دلیل شاهد این هستیم که برخی اعزام‌های بزرگ و سراسری پس از برگزاری نماز جمعه اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: نمازجمعه نماد اقتدار سیاسی و نشانگر اتحاد همه‌ی اقشار ملت است و در همین نمازهای جمعه روح وحدت، همدلی، ایثار و شهامت به نمایش گذاشته می‌شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: در نمازهای جمعه پیوند عمیقی میان حاکمیت و ملت ایجاد می‌شود که به این آسانی‌ها نمی‌توان این پیوند مقدس را از هم گسست.

وی ادامه داد: تمامی اعضایی که در ستاد نماز جمعه فعالیت دارند را اقشار مختلف مردم تشکیل می‌دهند که داوطلبانه به قصد خدمت به مردم در این عرصه وارد شده اند.

فاطمی نسب ابراز کرد: بیانات حکیمانه ائمه جمعه بارها و بارها توطئه‌های دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب اسلامی را برملا کرده است و به همین دلیل است که بیشتر اوقات ائمه جمعه با هجمه‌های مختلف دشمنان روبرو می‌شوند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: ائمه جمعه باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در راستای جذب حداکثری انجام دهند تا بدین وسیله شاهد برگزاری هرچه با شکوه‌تر نماز جمعه و شکل‌گیری جبهه نیروهای انقلابی باشیم.

وی بیان کرد: امروزه و در شرایط سخت مردم از لحاظ اقتصادی ائمه جمعه تمام توان و همت خود را برای همکاری با مسئولان و دولتمردان برای برطرف کردن مشکلات گذاشته اند که امیدواریم بدین وسیله شاهد کاهش مشکلات اقتصادی شویم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان