۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ابتکار; دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد
کد خبر: ۳۲۸۷۴۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ابتکار; دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد

معاون رئیس جمهور در امور بانوان در آستانه اعزام به سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی از اردوی تیم‌های ملی اعزامی به جاکارتا بازدید کرد.

ابتکار; دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان، ظهر امروز، با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از اردوی تیم‌های ملی تیراندازی، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته بانوان، بازدید کرد.

 

در این دیدار که فریبا محمدیان، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و طاهره طاهریان، نایب رئیس کمیته ملی المپیک، ابتکار را همراهی می‌کردند، معاون رئیس جمهور در امور بانوان از نزدیک با ملی‌پوشان و کادر فنی تیم‌ها گفت‌وگو کرد و در جریان روند آماده سازی تیم‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی قرار گرفت.

 

*ابتکار: دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد

در جلسه ای که امروز و با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان، محمدیان، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و طاریان، نایب رئیس کمیته ملی المپیک، حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک تشکیل شد،  مسائل مربوط به ورزش جانبازان و معلولین و به ویژه در بخش بانوان مطرح شد.

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان، پس از بازدید از اردوهای تیم های ملی اعزامی به رقابت های پاراآسیایی گفت: تلاش های ارزنده ای در این مجموعه صورت گرفته که نشان دهنده هدف گذاری مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در این سال هاست.

ابتکار افزود: من معتقدم هر فردی که به اردوی پاراآسیایی ها وارد می شود، با انگیزه و روحیه ای مضاعف روبه رو می شود. ورزشکاران سرشار از انرژی هستند و در سطح مطلوبی از آمادگی قراردارند.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ بانوان در ورزش جانبازان و معلولین نیز نشانگر اهمیتی است که به این بخش از ورزش داده شده است. هر چه نگاه ویژه تری به بانوان و ورزش همگانی و قهرمانی آنان داشته باشیم روحیه و انگیزه آنها را برای کسب پیروزی و رشد لازم بالا برده ایم.

ابتکار تاکید کرد: در سطح آسیا و جهان ملی پوشان دارای معلولیت همواره باعث افتخار و مباهات کشور هستند و ما آرزو داریم رقابت های پاراآسیایی را با دستاوردهای خوب و موفقیت پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: ورزش یکی از ابزار های مهم برای مقابله با ناامیدی و یاس است و باید مورد توجه قرار بگیرد. من به نوبه خودم از همه افرادی که فداکارنه و با علاقه، فراتر از ماموریت های ادارای تلاش می کنند، خدا قوت می گویم و آمادگی همراهی و کمک به این عزیزان را دارم تا جریان امور با سرعت بیشتری پیش انجام پذیرد.

وی در پایان با اشاره به تصویب اساسنامه کمیته پارالمپیک و استقلال این کمیته از المپیک، خاطر نشان کرد: دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان