۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین رغبتی; ارزیابی عملکرد ۱۳ فدراسیون انجام شده/ فدراسیون های موفق بودجه بهتری می گیرند
کد خبر: ۳۲۸۷۱۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رغبتی; ارزیابی عملکرد ۱۳ فدراسیون انجام شده/ فدراسیون های موفق بودجه بهتری می گیرند

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان گفت: برای المپیک ۲۰۲۰ نگاه وزارتخانه به فدراسیون ها و رشته ها کاملا کیفی و به میزان شانس کسب سهمیه و مدال آوری است.

رغبتی; ارزیابی عملکرد ۱۳ فدراسیون انجام شده/ فدراسیون های موفق بودجه بهتری می گیرند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی با با اشاره به ارزیابی عملکرد 13 فدراسیون ورزشی حاضر در بازیهای آسیایی اظهار داشت: نشستهای تخصصی ما با روسای فدراسیون ها کاملا حمایتی و با هدف اصلاح روش ها و کمک به بهتر شدن وضعیت آنهاست.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان افزود: در این جلسات همراه با  بررسی نقاط ضعف فدراسیون در بازیهای آسیایی به بررسی برنامه پیشنهادی آنها برای کسب سهمیه و مدال آوری در المپیک توکیو  می پردازیم.

رغبتی گفت: نگاه وزارتخانه برای المپیک ۲۰۲۰ کاملا کیفی و معطوف به کسب سهمیه و شانس مدال آوری است و فدراسیون ها و رشته هایی که برنامه های بهتری داشته باشند، از بودجه و حمایت بیشتری هم بهره مند خواهند شد.

وی افزود: تاکنون فدراسیون های فوتبال، تیر و کمان، شنا، بوکس، بدمینتون، قایقرانی، تنیس، سوارکاری، تیراندازی، دوچرخه سواری، اسکواش، کوهنوردی و سه گانه در کمیته ارزیابی حاضر شده اند.

رغبتی درباره نتیجه این کمیته و آثار آن بر روند کار فدراسیون ها در آینده نیز اظهار داشت: پس از شنیدن و بررسی صحبت های روسای تمام فدراسیون ها ظرف دو هفته آینده، گزارش نهایی برای ارایه به ستاد عالی بازیهای آسیایی آماده خواهد شد و قطعا اختصاص بودجه و حمایت وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون های موفق تر بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان