۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رئیس اتحادیه میوه‌فروشان قزوین: عدم‌برداشت گوجه‌فرنگی عامل گرانی شده است
کد خبر: ۳۲۸۶۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۷ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

ماندگاری گوجه‌فرنگی در جعبه میوه‌های لوکس!

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان قزوین: عدم‌برداشت گوجه‌فرنگی عامل گرانی شده است

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان قزوین گفت: با توجه به ممنوعیت صادرات گوجه‌فرنگی قیمت این محصول باید کاهش می‌یافت اما به دلیل عدم برداشت این محصول همچنان شاهد بالا بودن قیمت آن در بازار هستیم.

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان قزوین: عدم‌برداشت گوجه‌فرنگی عامل گرانی شده است
حبیب‌الله صادقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به ادامه‌یافتن گرانی قیمت گوجه فرنگی اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی قیمت این محصول باید کاهش می‌یافت، اما امروز هم قیمت این محصول بالا و بین 3 تا 3هزار و 500 تومان در میدان میوه و تره‌بار است.

وی افزود: امروز کشاورزان محصول گوحه فرنگی را از سطح مزارع برداشت نکردند که این امر موجب شده همچنان شاهد بالا بودن قیمت این محصول در بازار باشیم.

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان قزوین با بیان اینکه قیمت پیاز و سیب‌زمینی نیز امروز افزایش یافته است، عنوان کرد: قیمت امروز سیب‌زمینی و پیاز حدود 800 تومان بیشتر از پنج‌شنبه گذشته است که علت آن صادرات این محصولات به خارج از کشور ذکر می‌شود.

صادقی‌پور تصریح کرد: قیمت سایر محصولات کشاورزی مناسب بوده و برخی از میوه‌ها مانند نارنگی و سیب به علت تغییر فصل و افزایش برداشت این محصولات مطلوب است.

وی یادآور شد: هم اکنون مشکل اصلی بازار، بالا بودن قیمت گوجه است که انتظار می‌رود با برداشت محصول گوجه از سطح باغات استان توسط کشاورزان قیمت این محصول نیز کاهش یابد.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان