۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین تنها با اتحاد و همدلی و مدیریت جهادی می‌توان از جنگ اقتصادی دشمن عبور کرد
کد خبر: ۳۲۸۴۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۶ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا:

تنها با اتحاد و همدلی و مدیریت جهادی می‌توان از جنگ اقتصادی دشمن عبور کرد

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا گفت: باید در مقابل جنگ اقتصادی که دشمن به پا کرده با همان ظرفیت رزمندگان دفاع مقدس وارد عمل شد و با اتحاد و همدلی و مدیریت جهادی از این جنگ عبور کرد.

تنها با اتحاد و همدلی و مدیریت جهادی می‌توان از جنگ اقتصادی دشمن عبور کرد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ یادواره شهدای اقبال شرقی با حضور سردار بلالی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد قزوین، بخشدار مرکزی قزوین و مردم روستاهای اقبالی شرقی در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای شینقر برگزار شد.

سردار بلالی در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در آغاز حمله رژیم بعثی عراق به کشور عزیزمان ایران با آنها تمام امکانات به‌روز و تجهیزات فوق‌العاده که توسط دیگر کشورها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تامین شده بود، حمله کردند و به دنبال ساقط کردن نظام بودند.

وی ابراز کرد: دشمن جنگ را در زمانی بر ما تحمیل کرد که ما ارتش و سپاه منسجمی نداشتیم.

این مقام مسئول ادامه داد: با رشادت‌های مردان و زنان ایران اسلامی پس از هشت سال دفاع با دست خالی از ابزارهای جنگی اما با ایمانی راسخ، بدون دادن یک وجب از خاک و یک قطره از دریا و به برکت قطره‌های خون شهدا، ملت شهیدپرور ایران اسلامی از این جنگ پیروز و سرافراز بیرون آمد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبی عنوان کرد: این نقص تجهیزات ما با داشتن ایمان و تبعیت از فرمان رهبری برطرف شد و امروز هم باید در مقابل جنگ اقتصادی که دشمن به پا کرده با همان ظرفیت رزمندگان دفاع مقدس وارد عمل شد و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم تا پیروز شویم.

بلالی گفت: هشت سال دفاع مقدس ما با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود و عملیات‌های زیادی انجام شد تا دشمن را از خاک بیرون کنیم؛ چون مسیر ما مسیر حق بود، بنا به فرموده‌ی امام ما شکست نداریم بازنده واقعی دشمن متجاوزگر است.

وی در پایان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس وضع اقتصادی کشور بدتر از حال حاضر بود، اما چون مردم کشور دست به دست هم دادند و باهم همدل بودند از آن دوران عبور کردیم و اکنون نیز همه می‌توانند با الگوگرفتن از آن زمان اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان