۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برخورد قاطع با افرادی که مسیر کامیون‌ها را می‌بندند/ دستگیری ۱۵ نفر
کد خبر: ۳۲۸۳۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۵ ساعت: ۱۳:۵۳ ↗ لینک کوتاه

هشدار دادستان قزوین:

برخورد قاطع با افرادی که مسیر کامیون‌ها را می‌بندند/ دستگیری ۱۵ نفر

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ضمن هشدار به افرادی که با بستن جاده‌ها مانع عبور کامیون‌ها می‌شوند گفت: افرادی که موجب مزاحمت و اختلال در زندگی مردم می‌شوند متخلف هستند و با آنها برخورد می‌شود.

برخورد قاطع با افرادی که مسیر کامیون‌ها را می‌بندند/ دستگیری ۱۵ نفر
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه با دادستان‌های استان ضمن اشاره به ایجاد اختلال در عبور و مرور مردم توسط برخی افراد اظهار کرد: با هر فردی که در عبور و مرور و زندگی مردم اختلال ایجاد کند برخورد می‌شود.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو با بستن راه‌ها و ممانعت از حرکت کامیون‌ها موجب اخلال در زندگی مردم شوند.

این مسئول اذعان کرد: قطعاً افرادی که با بستن راه‌ها و جلوگیری و ممانعت از عبور و مرور کامیون‌ها در جاده ها به زندگی مردم آسیب میزنند از لحاظ قانون متخلف شناخته شده و برخورد قاطع با آنها صورت می‌گیرد.

صادقی نیارکی در ادامه ضمن اشاره به اقدامات اخیر دادستانی قزوین در برخورد با این افراد سودجو و متخلف عنوان کرد: طی امروز ۱۵ نفر از افرادی که با بستن جاده‌ها در عبور و مرور کامیون‌های استان در جاده‌ها و محورهای استان اختلال ایجاد کرده بودند دستگیر شدند.

وی در پایان عنوان کرد: به بقیه افراد نیز هشدار می‌دهیم که در زندگی مردم اختلال ایجاد نکنند چراکه قانون با آنها برخورد قاطع و سختی خواهد داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان