۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دادستان کل کشور به تخلف رسانه‌های دروغ‌پرداز پاسخ جدی دهد/ خبرنگاران تفرقه‌افکن ستون پنجم دشمن هستند
کد خبر: ۳۲۸۳۶۴ نویسنده: آیت الله اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۵ ساعت: ۸:۴۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس خبرگان:

دادستان کل کشور به تخلف رسانه‌های دروغ‌پرداز پاسخ جدی دهد/ خبرنگاران تفرقه‌افکن ستون پنجم دشمن هستند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر جلوی نشر این شایعات را گرفته و از فعالیت این رسانه‌ها جلوگیری کند؛ همچنین دادستان کشور به تخلف رسانه‌های دروغ‌پرداز پاسخ جدی دهد.

دادستان کل کشور به تخلف رسانه‌های دروغ‌پرداز پاسخ جدی دهد/ خبرنگاران تفرقه‌افکن ستون پنجم دشمن هستند
آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌‎وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به بحث اهانت برخی از رسانه‌ها به زوار امام رضا(ع) اظهار کرد: وقتی امریکا با شکست صدام در عراق مستقر شد، برای نخستین بار در آن سال شاهد جمعیت میلیونی عزاداران حسینی در روز اربعین در کربلا بودیم و از آن به بعد هر ساله شاهد این جمعیت میلیونی عزاداران در سرزمین کربلا هستیم که برای دشمنان اسلام قابل تحمل نیست.

وی افزود: امریکا به محض اینکه جمعیت میلیونی عزاداران حسینی در روز اربعین را مشاهده کرد از عراق پا به فرار گذاشت.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمن وقتی می‌بیند جمعیت این چنینی در کربلا جمع شده و اجتماع عظیمی به راه می‌افتد به فکر از بین بردن یا کمرنگ کردن این جمعیت است؛ بنابراین با ایجاد تفرقه از طریق شایعه‌پراکنی بین مسلمانان به ویژه بین ملت‌های ایرانی، عراقی، بحرینی و لبنانی سعی در متلاشی کردن یا کمرنگ کردن مراسم اربعین در کربلا دارند.

اجتماع بزرگ اربعین را از دست نمی‌دهیم
اسلامی ادامه داد: هدف اصلی دشمنان اسلام این است که با چنین اقداماتی بین دو ملت ایران و عراق تفرقه‌افکنی کرده و جمعیت بیش از 110 میلیونی این دو کشور به جان هم بیفتند تا جمعیت عظیمی مانند جمعیت عزاداران حسینی در روز اربعین از دست انقلاب و مقاومت اسلامی برود.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی باید بدانند که ملت 80 میلیونی بخاطر برخی از شایعات بی‌اساس و دروغ، اجتماع اربعین را از دست نمی‌دهند.

امام جمعه تاکستان افزود: چند روز پیش در مشهد بودم و هزاران زوار عراقی را دیدم که با خانواده برای زیارت امام رضا(ع) آمده بودند و برخی از این زائران را در نجف اشرف می‌شناسم.

وی اضافه کرد: این زوار در کنار زیارت امام رضا(ع) با حضور در بازار و مراکز خرید مشهد با تهیه سوغاتی ضمن انجام یک زیارت شرعی، به تقویت اقتصاد کشور ایران کمک می‌کنند.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: این امر درست مانند سفر ایرانیان به کربلا و مکه و خرید از مراکز خرید آن‌هاست که موجب رونق اقتصادی آن کشورها می‌شود؛ بنابراین به این مهم باید توجه داشته باشیم که عراقی‌ها هم مانند ما شیعه هستند که در ضمن زیارت امام رضا(ع) با خرید از مراکز خرید مشهد اقتصاد کشور را تقویت می‌کنند.

دستگاه قضا مانع فعالیت رسانه‌های دروغ پرداز شود
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از سوی دیگر این شیعیان در ایجاد اتحاد و یکپارچگی بین عراق و ایران موثر هستند و دشمن از این انسجام و وحدت وحشت دارد بنابراین اقدام به شایعه پراکنی می‌کند.

وی با اشاره به شایعه‌‌افکنی رادیو انگلیس بین دو ملت عراق و ایران به منظور از بین بردن اجتماع عظیم اربعین تصریح کرد: از رسانه‌های معاند خارجی که چنین اقداماتی انجام می‌دهند انتظاری نداریم؛ اما این رسانه‌هایی که در داخل کشور شایعات دشمنان را پخش می‌کنند، در واقع ستون پنجم دشمن در داخل کشور هستند.

اسلامی گفت: با این اوصاف دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر جلوی نشر این شایعات را گرفته و از فعالیت این رسانه‌ها جلوگیری کند؛ همچنین دادستان کل کشور باید به تخلف رسانه‌های دروغ‌پرداز پاسخ جدی دهد.

وی اذعان کرد: یک روزنامه به اسم شرق‌الاوسط در انگلیس چاپ می‌شود که متعلق به وهابیت است و یک روزنامه در داخل کشور به اسم شرق داریم که همان شایعات روزنامه شرق‌الاوسط را منعکس می‌کند و دروغ‌های آن روزنامه را در داخل کشور می‌پروراند؛ بنابراین دستگاه قضایی باید جلوی این شایعات را بگیرد و اجازه ندهد فضای کشور آلوده شود.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه ملت ایران با ملت‌های عراق، ترکیه، بحرین، افغانسات و پاکستان قرن‌ها رفت‌وآمد داشته است، یادآور شد: دشمن به وسیله این شایعات می‌خواهد وحدت و انسجام ما را بهم بریزد و برای این کار از رسانه‌های داخلی استفاده می‌کند.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان