۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دادستان کشور به موضوع توهین به زوار امام رضا(ع) ورود کند/ با رسانه‌های دروغ‌پرداز برخورد قانونی شود
کد خبر: ۳۲۸۲۷۷ نویسنده: بهمن طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۴ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

دادستان کشور به موضوع توهین به زوار امام رضا(ع) ورود کند/ با رسانه‌های دروغ‌پرداز برخورد قانونی شود

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: حریم اعتقادی افکار مردم نباید به واسطه مسایل شخصی و گروهی شکسته شود و با توجه به قبح این کار فکر می‌کنم دادستان عکس‌العمل مناسب و منطقی نشان می‌دهد.

دادستان کشور به موضوع توهین به زوار امام رضا(ع) ورود کند/ با رسانه‌های دروغ‌پرداز برخورد قانونی شود
بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به شایعه‌پراکنی برخی از رسانه‌ها در مورد زوار امام رضا(ع) اظهار کرد: باورها و اعتقادات دینی مردم مسائلی نیست که بازیچه دست کسی قرار بگیرد.

وی افزود: باید با کسانی که به باورها و اعتقادات معنوی مردم تعرض کرده‌اند، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد؛ زیرا این تعرض نمونه‌ای از ضددموکراسی است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس اضافه کرد: مراجع قانونی و دستگاه قضایی باید برخورد مناسب و عادلانه‌ای با رفتارهای غلط افرادی که چنین اهانت‌هایی کرده‌اند، داشته باشند.

وی عنوان کرد: حریم اعتقادی افکار مردم نباید به واسطه مسایل شخصی و گروهی شکسته شود و با توجه به قبح این کار نیاز است دادستان کل کشور عکس‌العمل مناسب و منطقی نشان دهد و به به موضوع توهین به زوار امام رضا(ع) ورود کند.

طاهرخانی اذعان کرد: پیگیری جدی بحث شایعه‌پراکنی برخی از رسانه‌ها در مورد زوار امام رضا(ع) و اقدام پیشگیرانه مناسب در سریع‌ترین زمان ممکن ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: طبیعی است که این موضوع باید از سوی مراحع قضایی کشور در سریع‌ترین زمان ممکن ریشه‌یابی شود تا سرنخ آن مشخص شده و بدانیم آبشخور این حرکت‌ها از کجاست.

در آستانه اربعین مسئولان مراقبت‌های لازم را انجام دهند
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: با ریشه‌یابی این مسئله قطع به یقین بهتر و دقیق‌تر می‌توان راهکار لازم برای جلوگیری از تکرار چنین اقداماتی در آینده ارائه داد.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و اگر جلوی این اقدامات ناپسند گرفته نشود، احتمال دارد شاهد چنین مواردی باشیم وظیفه مسئولان امر این است که مردم را نسبت به این مسئله آگاه کنند.

طاهرخانی افزود: مردم هم باید مراقب باشند تا تحت تأثیر این حرکات شوم دشمنان نظام و انقلاب قرار نگرفته و راه را اشتباه نروند.

وی یادآور شد: از مسئولان انتظار می‌رود در آستانه اربعین حسینی مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا تا برخورد و کدورتی بین مردم ایران و عراق ایجاد نشود.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان