۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دیدار جهادگران جهاددانشگاهی با خانواده شهید "مرتضی چگینی"
کد خبر: ۳۲۸۲۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۴ ساعت: ۱۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

دیدار جهادگران جهاددانشگاهی با خانواده شهید "مرتضی چگینی"

به مناسبت هفته دفاع مقدس رئیس، معاون و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان قزوین به‌منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای استان حضور پیداکرده و سپس با خانواده یکی از شهدا دیدار کردند.

دیدار جهادگران جهاددانشگاهی با خانواده شهید "مرتضی چگینی"
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، به مناسبت هفته دفاع مقدس رئیس، معاون و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان قزوین، به‌منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در گلزار شهدای استان حضور پیداکرده و سپس با خانواده یکی از شهدا دیدار کردند.

فرشاد پیله‌چی رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین در دیدار با خانواده شهید مرتضی گودرزوند چگینی که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، اظهار کرد: شهدا با الگوگیری از سرو و سالار شهیدان در دفاع از اسلام جان‌فشانی کردند و از ابتدا نهال انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شد و در دفاع مقدس با نثار کردن جان خود اجازه ندادند ذره‌ای از خاک این سرزمین به دست نااهلان بیفتد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر راه شهدا ادامه دارد و مسئولین وظیفه‌دارند پرچمی که شهدا به دست ما سپرده‌اند را حفظ کرده و به نسل بعد انقلاب منتقل کنند و امانتدار مسئولیت خویش در انقلاب اسلامی باشند.

رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین عنوان کرد: دیدار و دلجویی کردن از خانواده شهدا باید در طول سال مستمر باشد و به هفته دفاع مقدس بسنده نشود.

پیله‌چی ابراز کرد: شهدا باعث وحدت و همدلی هر چه بیشتر در بین مردم و مسئولین می‌شوند چراکه همه با هر تفکر و هر جناح سیاسی نسبت شهدا ارادت داشته و آنان را الگوی خود قرار می‌دهند.

در دیدار از مادر شهید مرتضی گودرزوند چگینی، برادر و خواهر شهید حضورداشته و در خصوص فضیلت‌های اخلاقی آن شهید بزرگوار سخن گفتند.

شهید مرتضی گودرزوند چگینی که در رشته خوشنویسی و نقاشی فعالیت می‌کرد با کسب رتبه ۹۱ در کنکور در دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تحصیل در رشته پزشکی بود که به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد.

گفتنی است؛ در این دیدار مهدی گلدوزها معاون فرهنگی، سعید تاسا مدیر حراست، سمانه مولاوردیخانی مدیر آموزش، زهرا عبداللهی سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین و جابر خرم نیا مدیر روابط عمومی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین را همراهی می‌کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان