۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۷۲واحد تولیدی در قزوین در تملک بانک‌های عامل است
کد خبر: ۳۲۸۱۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۳ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۷۲واحد تولیدی در قزوین در تملک بانک‌های عامل است

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت : ۷۲ واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در تملک و در شرف جانشینی بانک‌های عامل قرار دارند.

۷۲واحد تولیدی در قزوین در تملک بانک‌های عامل است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حمیدرضا خانپور امروز(سه شنبه) در دیدار با یکی از روسای بانک‌های استان قزوین اظهار کرد : در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط «طرح رونق کسب و کار» مبنی بر ساماندهی و احیای بخش‌های اقتصادی واحدهای تولیدی که سرمایه گذاری کرده اند واحدهای صنعتی و تولیدی که به هر نحوی در جانشینی بانک‌های عامل قرار دارند برای راه‌اندازی مجدد تعیین و تکلیف می‌شوند.

وی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت این واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: هم اکنون از ۷۲ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تملک بانک‌های عامل، ۴۲ واحد تولیدی و طرح صنعتی جانشین شده و ۲۶ واحد دیگر در شرف جانشینی هستند.

این مسئول ادامه داد: ۱۶ واحد تولیدی و طرح صنعتی فعال بوده و مابقی غیر فعال و راکد هستند که در این نشست موانع و مشکلات در حوزه قراردادهای جانشینی بانک‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین کمبود نقدینگی، فقدان بازار، فرسودگی ماشین آلات و تجهیزات و اختلاف بین شرکاء و سهامداران را از مهمترین عوامل راکد بودن این واحدهای تولیدیو طرحهای صنعتی عنوان کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان