۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کنگره سه هزار شهید استان قزوین با شکوه برگزار شود
کد خبر: ۳۲۷۹۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲ ساعت: ۱۵:۱۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

کنگره سه هزار شهید استان قزوین با شکوه برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: کنگره سه هزار شهید استان قزوین فرصتی تکرار ناپذیر برای استان محسوب می‌شود و همه می‌باید تلاش کنیم تا به نحو شایسته از این فرصت استثنایی استفاده کنیم و آنرا با شکوه و با عظمت برگزار کنیم.

کنگره سه هزار شهید استان قزوین با شکوه برگزار شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، در جلسه ستاد کنگره سه هزار شهید استان قزوین که در تهران برگزار شد، به حادثه فیضیه در سال ۱۳۵۴ اشاره کرد و افزود: در آن زمان جمهوری اسلامی در چهار دیواری مدرسه فیضیه و دارالشفاء خلاصه شده بود.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی مرزهای جمهوری اسلامی گسترش پیدا کرد و به مرزهای جغرافیایی کشور توسعه پیدا کرد، ابراز داشت: امروز خط مقدم جمهوری اسلامی ایران به شهرهای سوریه، یمن و غزه توسعه پیدا کرده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: توسعه جمهوری اسلامی از مرکز فیضیه و با هدایت‌گری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با رشادت‌های سه هزار شهید گرانقدر، خانواده‌های آن عزیزان، جانبازان و آزادگان بدست آمد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه کنگره سه هزار شهید استان به نحو شایسته برگزار شود، بیان کرد: باید قدرشناس شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باشیم و کنگره سه هزار شهید استان را به بهترین شکل برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: خداوند فرمود ای کسانی که ایمان آورده‌اید، خدا و رسول را اجابت کنید وقتی شما را به کاری دعوت می‌کنند چرا که اجابت آنها شما را صاحب حیات معنوی می‌کند.

عابدینی خاطرنشان کرد: خداوند در سوره بقره فرموده نه تنها مپندارید آنهایی که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده هستند بلکه حق ندارید در فکر و خیالتان نیز تصور کنید که آنها مرده‌اند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: شهدا کسانی بودند که دعوت خدا و رسول(ص) را اجابت کردند و به حیات طیبه دست پیدا کردند و این حیات معنوی و حیات طیبه بالاترین سطح از حیات است.

وی گفت: شهدا اقامه‌کنندگان نماز بودند و باید کاری کنیم تا همه آحاد جامعه تحت تأثیر آرمانها و اهداف شهدا قرار گیرند و همه در راستای اقامه فرهنگ شهدا در جامعه قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: چهلمین سال انقلاب، سال بلوغ انقلاب است که تبدیل به شجره طبیه پر ثمر و بالنده شده است و علی‌رغم همه شیطنت‌ها انقلاب در حال صدور است.

عابدینی اظهار کرد: انقلاب هر روز با شکوه و با عظمت بیشتر در حال جذب انسان ها و تأثیرگذاری بر روی جوانان داخل، و در بیرون در تقویت مقاومت اسلامی مؤثرتر عمل کرده است و این کنگره کمک می‌کند تا بیش از پیش چهلمین سالگرد انقلاب را پاس بداریم.

وی تأکید کرد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین فرصتی تکرار ناپذیر برای استان محسوب می‌شود و همه می‌باید تلاش کنیم تا به نحو شایسته از این فرصت استثنایی استفاده کنیم و آنرا با شکوه و با عظمت برگزار کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان