۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین راننده تانکر حامل شیر فاسد به مراجع قضایی معرفی شد
کد خبر: ۳۲۷۸۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک:

راننده تانکر حامل شیر فاسد به مراجع قضایی معرفی شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک گفت: راننده یک دستگاه تانکر که اقدام به تخلیه شیر فاسد در حاشیه اتوبان قزوین – تهران کرده بود به مراجع قضایی معرفی شد.

راننده تانکر حامل شیر فاسد به مراجع قضایی معرفی شد
محمد ایران نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طی گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلیه غیرمجاز شیر فاسد در حد فاصل اتوبان قزوین – تهران توسط راننده تانکر هوو، بلافاصله مأموران و کارشناسان این اداره در محل حاضر شده و با تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده فرد متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک تأکید کرد: با توجه به اینکه تخلیه شیر فاسد در محیط به شدت موجبات آلودگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عموم را فراهم آورده است به استناد ماده 16 قانون مدیریت پسماندها و ماده 20 قانون هوای پاک و ماده 688 قانون مجازات اسلامی این اقدام جرم محسوب شده و مستلزم تعقیب کیفری است.

وی در ادامه افزود: هچنین به استناد ماده 20 قانون مدیریت پسماندها راننده خودروی مذکور توقیف و راننده آن مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

این مسئول در پایان گفت: به استناد قانون مدیریت پسماندها مدیران واحدهای صنعتی ملزم به مدیریت این نوع پسماندها و تحویل فاضلاب صنعتی و پساب خام به مراکز مجاز مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست جهت مدیریت و تصفیه آنها هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان