۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حادثه تروریستی اهواز نشان داد دشمنان انقلاب چقدر بی‌رحم و سفاک هستند
کد خبر: ۳۲۷۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در مراسم نواختن "زنگ مهر":

حادثه تروریستی اهواز نشان داد دشمنان انقلاب چقدر بی‌رحم و سفاک هستند

استاندار قزوین گفت: حادثه تروریستی دیروز در اهواز به عینه نشان داد که دشمنان ما چقدر بی رحم و سفاک هستند و از هیچ عمل زشت و پلیدی برای ضربه زدن به نظام و انتقام از ملت ایران کوتاهی نمی‌کنند.

حادثه تروریستی اهواز نشان داد دشمنان انقلاب چقدر بی‌رحم و سفاک هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان قزوین در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی در کشور ما سال‌هاست که با ایام شروع هفته دفاع مقدس همراه است؛ چراکه یک روز پیش از آغاز سال تحصیلی، کشور ما در سال ۵۹ مورد تهاجم زمینی و هوایی دشمن بعثی قرار گرفت.

وی افزود: در آن روز تعداد زیادی از فرزندان این مرزو بوم که خود را برای رفتن به مدرسه آماده می‌کردند به خون کشیده شده و جانشان را از دست دادند.

استاندار قزوین بیان کرد: هر چه از بی رحمی دشمنان برای شما دانش‌آموزان سخن بگوییم شاید درک آن برای شما دشوار باشد، اما حادثه تروریستی دیروز در اهواز به عینه نشان داد که دشمنان ما چقدر بی رحم و سفاک هستند و از هیچ عمل زشت و پلیدی برای ضربه زدن به نظام و انتقام از ملت ایران کوتاهی نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: در حادثه دیروز و در بین شهدای این حادثه تروریستی در اهواز کودکی هست که قرار بود امروز به مهدکودک برود و این حادثه نشان می‌دهد که دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود در این کشور، به هیچ‌کس رحم نخواهند کرد.

زاهدی بیان کرد: حادثه تروریستی دیروز اهواز به خوبی نشان می‌دهد در سال‌های جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس پدران و مادران شما چه سختی‌ها و مشقت‌هایی را به دوش کشیدند تا کشور و نظام را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: امروز سال تحصیلی جدید را با ادای احترام به همه شهدا و به ویژه شهدای حادثه ترویستی دیروز در اهواز شروع می‌کنیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: شما دانش‌آموزان کسانی هستید که باید سرنوشت این کشور را رقم بزنید و امروز بعد از یک وقفه کوتاه تابستانی دوباره در کلاس درس حاضر می‌شوید تا آنچه برای رشد و پیشرفت و اقتدار و سربلندی کشور لازم است را بیاموزید.

وی ادامه داد: بیش از هر چیز برای داشتن آینده بهتر و برای اینکه بتوانید به راحتی زندگی کرده و به هم نوعان خود خدمت کنید نیازمند تحول بنیادین و اساسی در نظام آموزش و پرورش کشور هستیم که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این سند تحول تهیه و تصویب و امروز در حال اجرای این سند هستیم.

زاهدی عنوان کرد: نظام آموزشی صرفا گفتن و شنیدن نیست، بلکه مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان می‌آموزد و در این آموزش نوعی مشارکت بین معلمان و مسئولان با دانش‌آموزان و والدین آنها در جامعه وجود دارد.

وی تصریح کرد: مدرسه محیطی جدا از خانواده نیست؛ لذا در نظام جدید آموزش و پرورش ارتباط مستقیمی بین آنچه در جامعه می‌گذرد با آنچه در خانه و مدرسه می‌گذرد باید وجود داشته باشد.

استاندار قزوین بیان کرد: در طول دو سال اخیر بیش از ۴۰ میلیاردتومان فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی برای شما دانش‌آموران ساخته شده که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد تا امکانات لازم را برای بهره‌گیری شما از فضای آموزشی فراهم کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان