۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برخورد سواری پژو با پراید در تاکستان ۳کشته برجای گذاشت
کد خبر: ۳۲۷۶۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳۱ ساعت: ۱۴:۳۸ ↗ لینک کوتاه

️ رئیس پلیس راه استان قزوین:

برخورد سواری پژو با پراید در تاکستان ۳کشته برجای گذاشت

️ رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه سواری پراید در جاده "تاکستان – آبگرم" در بخش "خرمدشت" خبر داد.

برخورد سواری پژو با پراید در تاکستان ۳کشته برجای گذاشت
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبني بر وقوع سانحه رانندگی در جاده "تاکستان - آبگرم"، حوالی بخش "خرمدشت" بلافاصله عوامل انتظامي و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه پژو پارس با 3 سرنشین با یک دستگاه سواری پراید برخورد که بر اثر اين حادثه هر 3 سرنشین پژو پارس مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکر درمانی منتقل شدند.

رئيس پليس راه استان قزوین با اشاره به اینکه هر 3 مصدوم به علت شدت ضربات وارده در بیمارستان فوت کردند، تصریح کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را تغیییر مسیر ناگهانی راننده سواری پژو پارس نسبت به سواری پراید اعلام کرد.

وی در پايان به همه شهروندان توصيه کرد: هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، تغییر مسیر ناگهانی و رانندگي در حالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان