۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین عبور از مشکلات با حفظ اتحاد بین مردم و مسئولان و فرماندهی رهبری امکانپذیر است
کد خبر: ۳۲۷۵۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳۱ ساعت: ۱۱:۵۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

عبور از مشکلات با حفظ اتحاد بین مردم و مسئولان و فرماندهی رهبری امکانپذیر است

استاندار قزوین گفت: ما اطمینان داریم که با حفظ اتحاد این ملت و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی علیه جنگ اقتصادی تحمیل شده مانند جنگ تحمیلی ۸ ساله پیروز خواهیم شد.

عبور از مشکلات با حفظ اتحاد بین مردم و مسئولان و فرماندهی رهبری امکانپذیر است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار استان قزوین، پیش از ظهر امروز(شنبه) در مراسم رژه 31شهریورماه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با برگزاری این مراسم مردم این کشور بار دیگر خاطرات جنگ تحمیلی را به یاد می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی از طولانی ترین جنگ‌های تاریخ است؛ بیان کرد: با تمام فشارهایی که دشمنان به این نظام و کشور وارد کردند نه تنها نظام جمهوری اسلامی ساقط و تضعیف نشد بلکه قدرت، قوت و اقتدار بیشتری پیداکرد.

این مسئول ادامه داد: در دوران جنگ امکاناتی در دسترس نداشتیم، اما امروزه امکانات ما افزایش پیدا کرده است و اقشار مختلف مردم نیز با یکدیگر متحدتر شدند.

وی ابراز کرد: ملت غیور کشور ایران نشان دادند که در هرکجا که مشکلی وجود داشته باشد و خطری این ملت، نظام و کشور را تهدید کند تمامی اقشارهای این مرز و بوم از سرزمین، نظام و دیگر هموطنان خود دفاع خواهند کرد.

زاهدی با بیان علل تحمیل جنگ از سوی ایادی مستکبر جهان علیه ملت ایران ابراز کرد: برخلاف تمامی تصورات، تفکرات و باورهای تحریم گران سیاسی و قدرت‌های بزرگ دنیا یک تحولی در دنیا به عنوان انقلاب اسلامی رخ داد.

وی ادامه داد: دنیا باور نمی‌کرد که یک ملت بتواند با تکیه بر باورهای دینی خود انقلابی را رقم بزند و نظام اسلامی به وجود آورد و این ضربه ای بر تمامی تحلیل‌های سیاسی و دیدگاه‌های فلسفی آن روز دنیا بود.

استاندار قزوین گفت: در تمام دنیا دیگر چنین باوری وجود نداشت که یک دین بتواند انقلاب و تحول سیاسی بزرگی را در دنیا به وجود آورد.

وی با اشاره به دیگر عوامل تحمیل جنگ به کشور ایران اذعان کرد: خواست خداوند آن است که انسان‌ها با رعایت حقوق یکدیگر در کنار هم زندگی کنند و نظام طبیعت نیز براساس عدالت شکل گرفته است، اما سلطه گران شرایطی را ایجاد کردند که برای بدست آوردن منافع نامشروع خود منافع دیگر ملت‌های دنیا را پایمال می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به این شرایط انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران حرف تازه ای را در بین ملت‌های دنیا مطرح کردند و مخالفت خود را با این نظام سلطه‌گر اعلام و در مقابل آن مقاومت کردند.

زاهدی افزود: آنچه مورد قبول تمامی انسان‌های صالح است آن است که روابط بین ملت‌ها، قدرت‌ها، دولت‌ها و کشورها باید بر اساس قوانین و رفتار عادلانه باشد نه آنکه هرکس قدرت بیشتری داشت برای کسب منافع خود منافع دیگران را درنظر نگیرد.

وی اذعان کرد: درست است که ملت غیور ایران از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان در 8سال جنگ تحمیلی از این نظام و کشور دفاع کردند و دشمن نیز هیچگاه نتوانست به اهداف شوم پیش‌بینی شده‌ی خود دست پیدا کند، اما جنگ هنوز تمام نشده و ادامه دارد و تنها تغییر شکل پیدا کرده است.

استاندار قزوین ادامه داد: ما سال‌هاست که تحریم‌های مختلفی را تجربه کرده‌ایم، اما امروزه شرایط جدیدی به وجود آمده است و ما مطمئن هستیم که ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس اتحاد و انسجام خود را حفظ خواهند کرد. 

وی گفت: با همت و کمک همیشگی مردم این ملت از این مرحله دشوار عبور می‌کنیم و بار دیگر به تمام دنیا ثابت خواهیم کرد که حرف حق می‌تواند به کرسی بنشیند.

زاهدی عنوان کرد: ما اطمینان داریم که با حفظ اتحاد این ملت و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا و با تلاش و کوشش مسئولان این سرزمین، علیه جنگ اقتصادی تحمیل شده مانند جنگ تحمیلی 8 ساله پیروز خواهیم شد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان