۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بن سلمان نقشه فرار خود را هم آماده کرده است
کد خبر: ۳۲۷۵۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳۱ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

گزارش ها حاکی است:

بن سلمان نقشه فرار خود را هم آماده کرده است

گزارش‌ها درباره احتمال برکناری بن سلمان به تدریج بیشتر شده و نشریه تایمز هم اخیرا اعلام کرد که وی دیگر قدرت چندانی ندارد و پادشاه سعودی می‌تواند با یک حرکت قلم وی را برکنار کند.

بن سلمان نقشه فرار خود را هم آماده کرده است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، گویا ستارهِ بخت بن سلمان ولیعهد جوان سعودی به سرعت در حال خاموش شدن است. گزارش‌ها درباره احتمال برکناری وی به تدریج بیشتر شده و نشریه تایمز هم اخیرا اعلام کرد که وی دیگر قدرت چندانی ندارد و پادشاه سعودی می‌تواند با یک حرکت قلم وی را برکنار کند.
«مضاوی الرشید» مخالف سرشناس سعودی و نوه آخرین حاکم از خاندان الرشید نیز اخیرا اعلام کرده بود «محمد بن‌سلمان» در معرض سقوط قرار گرفته است، آل‌سعود در آستانه فرسایش تدریجی مشروعیت خود است که ممکن است برای مدتی طولانی ادامه داشته باشد و انفجار جدی داخلی اتفاق بیفتد.

شاید بتوان علت این مسئله را شکست وی در جنگ یمن و کودتا علیه شاهزاده‌های سعودی دانست. البته اصلاحات نمایشی و عجولانه وی در این مسیر نیز در به وجود آمدن چنین شرایطی بی‌تاثیر نبوده است. حالا جزئیات تازه‌ای از اوضاع ناگوار بن سلمان منتشر شده است.

«مجتهد» افشاگر اسرار سعودی اعلام کرده محمد بن سلمان به خاطر درز اطلاعات حساس دفتر پادشاهی به شاهزاده احمد (عمویش) بسیار ناراحت است و در حال حاضر چند نفر مشکوک به درز این اطلاعات هستند. به گزارش تسنیم، مجتهد تاکید کرده نگرانی و ترس بن سلمان در ماه‌های اخیر دوچندان شده است. این امر سبب شده همه وقت خودش را در کشتی تفریحی در حدفاصل جده و شهر نیوم در دریای سرخ بگذراند و اگر مجبور به حضور در جشن‌ها و مراسم یا دیدار با مسئولان خارجی شود، این کار را در جده انجام دهد، زیرا از شدت ترس نمی‌خواهد از دریا دور شود تا بتواند در صورت احساس خطر سریع فرار کند.

این افشاگر اسرار آل‌سعود درباره محافظان شخصی ولیعهد سعودی نیز نوشته: «بن سلمان به عناصر سعودی برای حفاظت مستقیم از خود دیگر اعتماد ندارد و درحال حاضر به مزدورانِ آموزش دیده در خارج و موساد ماموریت محافظت از ساختمان‌ها و تاسیسات مربوط به شاه و ولیعهد و خاندانش به گارد سلطنتی را سپرده است و فقط هنگامی که می‌خواهد از دریا برای حضور در جشن‌ها و مراسم‌ها بیایید، به طور مستقیم از گارد سلطنتی کمک می‌گیرد.


انتهای پیام/1404
منبع: کیهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان