۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین عملیات برداشت غیرمجاز شن و ماسه متوقف شد
کد خبر: ۳۲۷۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳۱ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز:

عملیات برداشت غیرمجاز شن و ماسه متوقف شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز قزوین عملیات برداشت غیر مجاز شن و ماسه در اراضی روستای باورس این شهرستان متوقف شد.

عملیات برداشت غیرمجاز شن و ماسه متوقف شد
اکبر کشت‌پرور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت این اداره در هنگام گشت و کنترل و پایش مناطق طبیعی و انسانی، در اراضی روستای باورس با عملیات برداشت غیر مجاز شن و ماسه توسط افرادی با یک دستگاه لودر و کامیون برخورد کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز افزود: پس از بررسی مأموران مشخص شد که این افراد بدون اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های ذیربط اقدام به برداشت شن و ماسه می‌کنند و طبق اقرار خودشان تاکنون 75 بارگیری با خودروی ده تن انجام داده اند.

وی در ادامه بیان کرد: مأموران این اداره بلافاصله با اداره صنعت، معدن و تجارت تماس گرفته و با حضور کارشناسان آنان در محل موضوع صورتجلسه شده و عملیات برداشت متوقف شد.

این مسئول در پایان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با اجرای عملیات گشت و کنترل مداوم با هرگونه برداشت و تخریب زیست محیطی بدون مجوز و برداشت‌های بیش از حد تعیین شده توسط پیمانکاران در مجوزهای صادر شده توسط اداره کل صنعت معدن و تجارت برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهند کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان