۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ششمین اردوی جهادی گروه "شهید اسدی" برگزار شد/ "محله بهار" مرکز بهداشت و فضای سبز ندارد
کد خبر: ۳۲۷۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۹ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم "حجت اسدی":

ششمین اردوی جهادی گروه "شهید اسدی" برگزار شد/ "محله بهار" مرکز بهداشت و فضای سبز ندارد

مسئول گروه جهادی شهیدحجت اسدی گفت: "کوی بهار" از امکانات ضروری مانند مرکز بهداشت و فضای سبز بی‌بهره است که این امر مشکلات زیادی را برای ساکنان این منطقه ایجاد کرده است.

ششمین اردوی جهادی گروه "شهید اسدی" برگزار شد/ "محله بهار" مرکز بهداشت و فضای سبز ندارد
دکتر فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در منطقه کوی بهار قزوین اظهار کرد: اردوی جهادی گروه شهید "حجت اسدی" در روزهای اخیر در منطقه حاشیه نشین قزوین به نام "کوی بهار" با حضور بیش 20 جهادگر برگزار شد.

وی در ادامه افزود: توزیع بسته‌های رایگان برای بیماران صعب‌العلاح و مردم نیازمند منطقه، برپایی کارگاه‌های متنوع هنری، فرهنگی و مسابقات ورزشی برای کودکان از جمله خدماتی بود که توسط گروه جهادی "شهید اسدی" به ساکنان کوی بهار ارائه شد.

مسئول گروه جهادی شهید "حجت اسدی" اضافه کرد: پیرایشگری رایگان برای خانم‌ها و آقایان و کارگاه صورتگری برای بچه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در اردوی جهادی منطقه بهار بود و در مجموع سعی کردیم فضای مفرح و شادی را در قالب اردوی جهادی برای ساکنان کوی بهار رقم بزنیم.

محمدبیگی ادامه داد: مشاورین اشتغال‌زایی که در اردو حضور داشتند برای برون رفت از بیکاری و تشکیل تعاونی‌های روستایی جلساتی را برای مردم این منطقه برگزار کردند.

وی عنوان کرد: کاهش دردها و آلام مردم، نشان دادن وضعیت زندگی مردم و کشاندن مسئولان به مناطق محروم مهمترین اهدافی است که با برگزاری اردوهای جهادی دنبال می‌کنیم.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین تصریح کرد: از مسئولان مجموعه مدیریت شهری برای حضور در این اردوی جهادی دعوت کردیم تا در جریان محرومیت‌ها و مشکلات ساکنان "کوی بهار" قرار بگیرند زیرا این منطقه علی‌رغم نزدیکی به شهر قزوین محرومیت‌های زیادی دارد.

وی اذعان کرد: "کوی بهار" از امکانات ضروری مانند مرکز بهداشت و فضای سبز بی‌بهره است که این امر مشکلات زیادی را برای ساکنان این منطقه ایجاد کرده است. 

محمدبیگی یادآور شد: جا دارد از روحانی ایثارگر و مردمی منطقه بهار تشکر کنم، وی به دلیل حضور فعال در این منطقه و با جلب اعتماد مردم، گام‌های خوبی در راستای محرومیت‌زدایی این منطقه برداشته است.

وی ابراز کرد: یک دندانپزشک، سه پزشک، یک ماما، پنج پرستار، چهار کارشناس علوم آزمایشگاهی، 2 روانشناس، یک کارشناس اتاق عمل، یک دکترای مهندسی صنایع، 2 کارشناس حوزه، 2 معلم فرهنگی، 3 هنرمند یک پیرایشگر، 3 فعال فرهنگی و 3 مبلغ دینی در مدت سه روز به ارائه انواع خدمات رایگان پزشکی، دارویی، دندانپزشکی، مامایی و بهداشتی و نمونه گیری خون و بیماری‌های زنان، انجام برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی برای مردم دوست داشتنی "محله بهار" انجام دادند. 

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم "حجت اسدی" عنوان کرد: ۱۲۰ ویزیت رایگان، بیش از 30 مشاوره روانشناسی، آموزش بهداشت شخصی همراه با اهدای بسته بهداشتی، 25 خدمت دندانپزشکی، ارائه حدود پنج میلیون تومان داروی رایگان، انجام تست‌های متعدد غربالگری بیماری‌های زنان و پاپ اسمیر، آموزش طب سنتی، تفسیر قرآن و برگزاری میز خدمت با حضور اعضای شورای شهر و شهرداری منطقه یک و استانداری قزوین از دیگر اقدامات انجام شده در این اردوی سه روزه بود.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان