۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حسینیه‌ای که دشمن از آن سیلی محکم خورد +دانلود
کد خبر: ۳۲۷۲۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۸ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

خط حزب‌الله ۱۵۱

حسینیه‌ای که دشمن از آن سیلی محکم خورد +دانلود

در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، صدوپنجاه‌ویکمین شماره از خط حزب‌الله منتشر شد.

حسینیه‌ای که دشمن از آن سیلی محکم خورد +دانلود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،، همزمان با برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهداء، خط حزب‌الله در سخن هفته خود با عنوان «حسینیه‌ای که دشمن از آن سیلی محکم خورد»، برای اولین بار جزئیاتی ازحسینیه امام خمینی(ره) را منتشر کرد.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: حسینیه در عصر انقلاب اسلامی، صرفا محلی برای اقامه عزا نیست و حالا تبدیل شده است به مرکز عقلانیت و رشد و بلوغ جامعه. 

برای دانلود نسخه کامل خط حزب‌الله ۱۵۱ روی عکس کلیک کنید

سال‌ها پیش رهبر انقلاب درباره‌ی حسینیه‌ی جماران چنین گفته بودند: «حسینیه‌ی جماران، نقطه‌ای است که همواره سازنده‌ی تاریخ انقلاب ما در طول ده سال اخیر بوده است. در این نقطه و در زیر همین جایگاه مقدس و متبرک بوده که ما توانسته‌ایم در طول این ده سال، تجربه‌های دشوار را از سر بگذرانیم و مقاطع حساس را در زندگی انقلابی خود شروع کنیم و درس‌های سازنده را از امام و معلم و مرادمان بگیریم. خلاصه اینکه ملت ایران، در این نقطه حرکت‌ها را آغاز کرده، در مشکلات به این نقطه پناه آورده و از این نقطه، مقاطع حساس را آغاز کرده است.»(۱۳۶۸/۰۵/۱۲) و حالا، حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله‌علیه امتداد حسینیه‌ی جماران است. باری، از جماران تا فلسطین جنوبی، یک خط مستقیم است: "خط انقلاب".

همچنین به‌مناسبت این ایام، اطلاع‌نگاشت این شماره از نشریه با عنوان «همرزمان امام حسین(ع) را بشناسید» به گفتاری از رهبر انقلاب درباره مفهوم صحیح «جهاد» در فرهنگ اسلامی پرداخته است.

بی‌بصیرت‌ها در جبهه باطل قرار می‌گیرند؛ بدون اینکه خود بدانند، شعر هیأت در خدمت مفاهیم سیاسی روز، کانون هیأت را برای دل‌های مردم باید نگه دارید، چنین زنی الگو برای همه مردان است، مسأله اصلی امام حسین(ع) چه بود؟ مسأله‌ی شهید و ایثارگری موتور حرکت جامعه است، امام حسین مظهر بصیرت و استقامت است و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

 


انتهای پیام/1404
منبع: khamenei.ir

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان