۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۸۳ میلیون مترمکعب گاز تحویل جایگاه‌های سوخت CNG داده شد
کد خبر: ۳۲۷۱۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۷ ساعت: ۱۶:۳۹ ↗ لینک کوتاه

در ۵ ماهه نخست سال؛

۸۳ میلیون مترمکعب گاز تحویل جایگاه‌های سوخت CNG داده شد

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از تحویل بیش از ۸۳ میلیون متر مکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد.

 ۸۳ میلیون مترمکعب گاز تحویل جایگاه‌های سوخت CNG داده شد
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به توزیع ۸۳ میلیون و ۴۴ هزار متر مکعب گاز به جایگاه‌های CNG استان اظهار کرد: این مقدار شامل ۴ درصد کل گاز مصرفی استان است.

وی افزود: این میزان گاز جایگزین مصرف حدود ۹۹۷ میلیون لیتر بنزین شده و بدیهی است این جایگزینی مزیت‌های اقتصادی و زیست محیطی بسیاری با خود به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اذعان کرد: هم اکنون ۵۹ جایگاه CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد ۱۵ جایگاه در سطح شهر قزوین و ۴۴ جایگاه دیگر در سطح استان فعال هستند.

وی ابراز کرد: با توجه به تعداد جایگاه‌های مذکور، استان قزوین جزء مناطقی محسوب می‌شود که مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودروها ندارد و دسترسی به CNG به سهولت در آن امکانپذیر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: همچنان پتانسیل در استان برای احداث جایگاه CNG وجود دارد و شرکت گاز امیدوار است در بخش‌هایی همچون CNG و واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بتواند با حداکثر توان گاز را به متقاضیان تحویل دهد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان