۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بیش از ۱۳۰برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۲۷۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۷ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

بیش از ۱۳۰برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه توسط این ناحیه در شهر های اقبالیه ، محمود آباد نمونه، کوهین، طارم، الموت، چوبیندر و اقبالی شرقی توسط حوزه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

بیش از ۱۳۰برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود
مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس حماسه نقش آفرینان غیور این ملت بود که با بینش سیاسی و پیروی از ولایت فقیه بر علیه صهیونیسم بین المللی ایستادگی کنند و پیروزی‌های بزرگی به ارمغان بیاورند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس سند افتخار ملی و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است، دفاع مقدس ایستاگی انقلاب و چراغ راه آینده مملکت اسلامی ماست.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: باید ارزش‌های دفاع مقدس نظیر فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

وی دفاع مقدس را نماد ایستادگی عنوان کرد و گفت: هشت سال نبرد شکوهمند دلاور مردان ما نماد ایستادگی دوران جنگ و بازدارندگی کنونی جرات ایستادگی دشمن را از بین برد و سند ثبات ماست. 

این مسئول عنوان کرد: هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان و نیز انتقال این مفاهیم ارزشمند به آنهاست هرچند که عناوین هفته دفاع مقدس و کلیه برنامه ریزی‌ها بر مبنای اهداف، رویکرد گفتمانی، سیاست‌ها و راهبردهای حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس انجام شده است.

برگزاری خیمه‌های سلامت ویزیت رایگان
صادق‌پور بیان کرد: بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه در این هفته توسط این ناحیه در شهر های اقبالیه ، محمود آباد نمونه، کوهین، طارم، الموت، چوبیندر و اقبالی شرقی توسط حوزه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت بسیجیان و کارکنان سپاه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، فضاسازی شهری، برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس، دیدار با ائمه جمعه با حضور مسئولین، برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت دفاع مقدس، برگزاری برنامه‌های جذاب و فرهنگی در سطح شهرستان قزوین توسط حوزه‌های مقاومت، برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های اجرایی است.

این مسئول  اذعان کرد: برگزاری خیمه‌های سلامت با هدف ویزیت رایگان عموم مردم توسط بسیج سازندگی و جامعه پژشکی که از ابتدای سال شروع و تا پایان سال ادامه دارد.

وی در پایان گفت: عطرافشانی قبور شهدا با حضور دانش‌آموزان، برگزاری یادواره شهدای در سطح شهرستان قزوین، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع دفاع مقدس و تجلیل از سربازان در روز سرباز از دیگر برنامه‌های سپاه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان