۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ایران – فنلاند ؛ آخرین گام شاگردان ایگور در مرحله مقدماتی
کد خبر: ۳۲۷۱۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۷ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۸ – بلغارستان

ایران – فنلاند ؛ آخرین گام شاگردان ایگور در مرحله مقدماتی

تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار مرحله گروهیی رقابت‌های مردان جهان را مقابل فنلاند برگزار خواهد کرد.

ایران – فنلاند ؛ آخرین گام شاگردان ایگور در مرحله مقدماتی
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، رقابت‌های تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان، امروز (سه شنبه) به پایان خواهد رسید و تیم ملی ایران در آخرین دیدار این مرحله باید به مصاف تیم ملی والیبال فنلاند بروند.

تیم ملی فنلاند در حالی مقابل ایران به میدان خواهد رفت که در رتبه 81 رنکینگ جهانی قرار دارد و تیم قدرتمندی به شمار نمی‌رود. این تیم با هدایت توماس ساملوو پا به مسابقات جهانی گذاشته است. این تیم در چهار بازی قبلی خود در این مسابقات به مصاف تیم‌های لهستان، کوبا، پورتوریکو و بلغارستان رفته است.

تیم ملی فنلاند مقابل پورتوریکو 3 بر 2 به پیروزی رسید اما مقابل لهستان 3 بر یک تن به شکست داد. این تیم در جدال با تیم کوبا نیز به برتری 3 بر یک رسید اما در دیدار با بلغارستان 3 بر صفر مغلوب شد. جدال با تیم ملی ایران آخرین نبرد این تیم در مرحله مقدماتی این رقابت‌هاست.

فنلاندی ها تا این روز از مسابقات در رده چهارم و بعد از تیم‌های لهستان، ایران و بلغارستان قرار دارند و برای صعود به مرحله بعد شانس دارند. به همین دلیل جدال با ایران برای این تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

این در حالی است که تیم ملی ایران صعود خود را قطعی کرده است و تنها برای بهبود جایگاه خود به دنبال پیروزی مقابل فنلاند خواهد بود. بازیکنان ایران پیش از این 3 پیروزی و یک شکست را کسب کرده‌اند.

دیدار دو تیم ایران و فنلاند از ساعت 18 و 30 به وقت ایران آغاز خواهد شد. قضاوت این مسابقه بر عهده یوری یورتیز از کشور دومنیکن و مامر الکابوب از کشور الجزایر خواهد بود.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان