۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مأموریت ما ایستادن تمام قد پای انقلاب است/ علی‌اکبر زمان خود باشید
کد خبر: ۳۲۷۰۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۷ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

حاج حسین یکتا در قزوین:

مأموریت ما ایستادن تمام قد پای انقلاب است/ علی‌اکبر زمان خود باشید

حاج حسین یکتا در قزوین گفت: انقلاب همیشه ریزش‌ها و رویش‌ها را طی ۴۰ سال داشته است و نگران نباشید همیشه این ریزش‌ها و رویش‌ها ادامه دارد، هیئت پادگان معرفت و بصیرت برای آمادگی ظهور است.

مأموریت ما ایستادن تمام قد پای انقلاب است/ علی‌اکبر زمان خود باشید
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حسین یکتا در همایش جوانان انقلاب اسلامی در مسجد توحید شهر اقبالیه اظهار کرد: امام خمینی(ره) هرچه در قبل انقلاب و اوایل انقلاب می‌گفتند پیوست، امروز هم رهبری هرچه می‌گویند رخ خواهد داد.

این فعال فرهنگی کشور افزود: این جنگ ۸ساله مقدس فتح قدس است، اما دشمن بیکار ننشسته است و هر روز حرکات ما را رصد می‌کنند.

روای دفاع مقدس بیان کرد: ما در جنگ داعش با ظرفیت واقعی نجنگیدیم و برای ما سرگرمی بود.

وی ابراز کرد: این انقلاب زمینه‌ی ظهور است، دشمن یقین کرده که کار انقلاب اسلامی تمام است، اما مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ۹۶ فرمودند؛ می‌بینم که کشور ایران جایگاه رفیعی در مقابل خداوند پیدا می‌کند.

یکتا یادآور شد: دشمن تمام قد به میدان آمده، چون می‌داند که کارش تمام است و خودش را باخته است، سردار سلیمانی در جواب تهدیدات دشمن گفت ما با شما در جایی جنگ می‌کنیم که فکرش هم نمی‌کنید.

وی با بیان اینکه ما در ۴۰ سالگی انقلاب می‌خواهیم رجعت به انقلاب و مفاهیم عمیق و اصیل خود را جشن بگیریم، افزود: امروز تمام خون دل‌هایی که خوردیم اثر کرد، حاج قاسم می‌گوید «آمریکا منتظر تنگه‌های دیگر باش هرمز که چیزی نیست».

هیئت سیدالشهدا، پادگان معرفت و بصیرت برای آمادگی ظهور است
این مقام مسئول با بیان اینکه اگر روزی پشت دیوارهای بصره می‌جنگیدیم، اکنون پشت دیواره‌های بیت‌المقدس می‌جنگیم، متذکر شد: اگر یک روزی می‌گفتیم تا کربلا یک «یاحسین» دیگر باقی است، اکنون هم می‌گوییم تا نماز در بیت‌المقدس یک »یاحسین» دیگر باقی مانده است.

یکتا خطاب ابراز کرد: باید به سنگرهای قدیم برگردیم و مساجد را در دست بگیریم و یک کار جهادی راه بیندازیم، هرچه به قله ظهور نزدیک شویم دیگر هوای نفسانی وجود نخواهد داشت.

راوی دفاع مقدس گفت: باید کاری کنیم که علی اکبر زمان باشیم و امام حسین(ع) خریدار ما باشد، مثل شهید حججی که با آمدنش یک کشور را منقلب می‌کند.

وی اذعان کرد: مأموریت ما ایستادن تمام قد پای انقلاب است، رهبری امروز می‌گوید ما از گردنه‌ی مشکلات عبور می‌کنیم اما دشمن با تبلیغات سوء عکس سخنان رهبری می‌گوید و در این زمینه هزینه‌های زیادی کرده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۴۰ سال است ما پای عهد خود با امام ایستاده ایم و 40 سال است شهید می‌دهیم و پای کار امام حسین ایستاده ایم، امسال اربعین امام با اربعین انقلاب همزمان شده است.
  
وی افزود: امسال، سال بعثت انقلاب است و انقلاب ما به بلوغ خود رسیده، امروز بچه هیئتی و مسجدی باید غمخوار مردم باشد و باید مشکلات مردم را حل کند.
 
اربعین زمان یارگیری امام حسین برای فرزندش امام زمان(عج) است
یکتا بیان کرد: شهدای ما با شهادت خود ما را آماده کرده اند تا نسل دهه ۷۰ و ۸۰ را آماده کنند برای ادامه انقلاب پیش بروند، ما باید نگاهی به دهه ۶۰ داشته باشیم که آن دوران چه مشکلاتی بود و چگونه از آن ایام عبور کردیم و امروز هم با همان مشکلات روبرو هستیم و باید دردمند مردم باشیم.

وی تاکید کرد: اربعین زمان یارگیری امام حسین برای فرزندش امام زمان(عج) است و ناپسند است بچه هیئتی ایام اربعین در شهر خود بماند، عراقی‌ها همه سال خود را هزینه می‌کنند تا ۲۰ روز ایام اربعین برای امام خرج کنند ما نیز باید این ایام در میدان حضور باشیم.  

این مقام مسئول عنوان کرد: آقا علی اکبر آتش به اختیار وارد میدان شد و اولین شهید بنی هاشم شد و از امام حسین پرسید آیا ما برحق هستیم؟ این سوال حضرت علی اکبر برای این بود که در تاریخ ثبت شود که راه سیدالشهدا برحق است

وی گفت: در این ایام تصمیم بگیرید علی‌اکبر امام زمان(عج) خود باشید، محرم پیش زمینه امضای عاقبت بخیری است، رهبر معظم انقلاب فرمودند خرمشهرها در پیش است و خودتان را آماده کنید.
  
یکتا بیان کرد: پشت دیوارهای خیبر و نزدیک بیت المقدس هستیم، اما دشمن می‌خواهد فکر ما را از مسائل اصلی جامعه منحرف کند.
  
وی در پایان گفت: انقلاب همیشه ریزش‌ها و رویش‌ها را طی ۴۰ سال داشته است و نگران نباشید همیشه این ریزش‌ها و رویش‌ها ادامه دارد، هیئت پادگان معرفت و بصیرت برای آمادگی ظهور است.
انتهای پیام/2002  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان